Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
Final countdown 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Nine. Fucking. Years. :09: :shock: :06: :19: :38: :04: :elk: :peace: :rav:

Låt de schischta ljuva darna bli de bäschta i vårt liv:




Viktig information från din lokala forumrepreschentant:
Citera:
- Om du tänker dig denna förpackning med toalettpapper som representerande verkligheten, då kan man säga att...
- Vadå, ska jag torka mig i arslet med verkligheten?
- Nej, lyssna nu: Om du tänker dig denna förpackning med toalettpapper som represent...
- Blir det inte väldigt trångt därinne om hela verkligheten ska in?
- Nej... eller ja, det kanske det blir, men det är bara en metafor. Alltså, om du tänker dig denna förp...
- Men om hela verkligheten ryms i den lilla förpackningen, då måste ju du och jag också vara därinne, men vi står ju här: Hur hänger det ihop? Förresten vill jag nog inte bo i en förpackning med toapapper.
- Jamen det var väl själva fan, du måste lyssna nu; det här är viktigt: Om du tänker dig den...
- Är det skitviktigt?
- ...na förpackning med toalettpapper som representerande verkligheten, då kan man säga att... öhm... alltså, då kan man säga att... ja, alltså att... äh vafan, nu glömde jag vad jag skulle säga.
- Jaha, ja, då var det nog inte så viktigt ändå. Är det okej om jag tar en rulle förresten? Jag måste bajsa.
- ...


Välj en av följande rader och schkriv en kort hischtoa (deadline: 24:e masch, schuträ å fämtiniä):
Citera:
  1. Svampkorgen lyser gul. Dignar. I en glänta ett torp, slitet av ålder. Fönsterglasen hela.
  2. På ett av alla dessa skogstorps äppelträd ruttnar frukten. Djurben i dess skugga. Inga uppsträckta fingrar kvar.
  3. Vårdträdets spiraler gapar tomma. Gungan avhakad.
  4. Flagnande färg. Solblekta. Väggen värmer.
  5. Dörren tillskjuten. Genom fönstret allt bevarat.
  6. Man vilar en stund på murken förstutrapp. Träet sviktar lätt, jämrar sig.
  7. Höstsol. Luften kall, klar att andas.
  8. En plötslig vind. Dörr på vid gavel. Kväljande smak i munnen.
  9. En knappt skönjbar väg försvinner. Mittremsan dess allt.


20 mars 2018, 20:48
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
> deactivationdate: 2018-03-26

Först här dör det.

/levitte


20 mars 2018, 21:38
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Helt apropå så finns aspieforum.net nu. Det är verkar vara lite buggar som kryper fram, mest beroende på att den phpBB-version vi har är lite gammal. Den tänker jag uppgradera när jag får tid att klura ut alla specialhack och hur de förhåller sig till den installerade koden...

/levitte


20 mars 2018, 22:56
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Ron Jeremy skrev:
Howdy outlaws! ;)
Sköt om er! :09:


Dagensch din laglösche schtråtrövare! ;)

Nu är det bara 5 dagar kvar och schedan schmällere. Vad schka vi hitta på för dumheter till desch? Vi måschte ju "go out in schtyle" på nå't schätt. Jag kommer troligen vara fylleschentimental ett tag framöver.

Superirt skrev:
Jag älschkar er allihop! Ni é mina bäschta vänner!


21 mars 2018, 11:07
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Bara 4 dagar kvar.

Jag har egentligen en lång semester från internet, men jag var ju helt enkelt tvungen att avbryta den tillfälligt för att kunna följa forumet in i den sista vilan. Det må vara vandött, men vi vet ju alla att zombier egentligen inte vill äta människor; de vill bara ha kärlek, massor av kärlek, men har dessvärre lite svårt att uttrycka det, så det kan kanske se ut som att de suktar efter att få äta sina forna medmänniskor, men det är som sagt bara ett missförstånd.

Jag vill tacka Ufo för att hen stod ut med oss så länge.
Jag vill tacka alla som inte är med oss längre.


22 mars 2018, 11:18
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Bara 2 dagar kvar.

The world is ending; repent for your sins!


24 mars 2018, 12:03
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Bara 1 dag kvar. *bjuder ut den där tjejen jag alltid beundrat lite på avstånd, men alltid tänkt var för god för mig; hon tackar ja, kanske bara för att det är sista dagen, men hon tackar ja och vi har hela dagen framför oss, men hur lever man ett helt liv på bara en dag?*


25 mars 2018, 11:22
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Det gör man inte, säger hon, ta det lugnt. Hon viskar något i mitt öra, men jag förstår inte riktigt vad hon menar: What took you so long? och nu pratar hon engelska också, varför gör hon det, har hon blivit galen, har jag blivit galen, nej, det är hela världen som blivit galen, bara 1 dag kvar.


25 mars 2018, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
och sen..... har vi hela livet framför oss på en domän, far far aväj!


26 mars 2018, 00:39
Medlem
Inlägg Re: Final countdown
Bara 0 dagar k... eller vänta nu, det här var ju pinsamt, hon ger mig en örfil och ber mig gå till en annan plats, "Ja, en där det växer peppar!". Jag vaknar och frosten på fönsterglaset dröjer sig kvar ett ögonblick. Klockan i golvet går en vecka före. Vid köksbordet sitter det en hund: "You have to wake up now!" "Wait what?" "Woof?" "No, before that." "Woof woof?" "No, you talked, like humans do." "You know dogs don't talk, right!?" "Yeah, you're right, never mind." Jag vaknar och frosten på fönsterglaset dröjer sig kvar ett ögonblick. Klockan på väggen går 3000 år före. Vid köksbordet sitter det just ingen alls: "What took you so long? You're a week late." Världen har gått under. Allt är sig likt.



26 mars 2018, 12:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 35 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron