Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Julkalender 2017! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Julkalender 2017!
Nu ere 1 december!



1 december 2017, 01:02
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!
Del två. Second verse same as first. Tror jag missar en poäng eller två här. Men den är julig och fin!





Skaparen har lovat att nåt blir uppenbart på julafton, vet inte vad riktigt!


2 december 2017, 11:37
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!


Jag förstår inte riktigt vitsen, men ändå.


3 december 2017, 01:01
Moderator
Inlägg Re: Julkalender 2017!
Jag tror det är en adventskalender för autister. Vi autister älskar ju att äta/göra/se/höra samma sak jämt. Normala människor älskar inte ens att ligga med samma människa jämt fast de vill tro det, de älskar bara att hålla på samma fotbollslag hela sitt liv.

Mot det talar förstås juligheten. Den är väl inget som autister kan uppskatta? Men nu ska man inte sprida misstämning inför vad Skaparen ska avslöja. Det blir säkert något bra. Sist blev det ett löfte om evigt liv.


3 december 2017, 01:28
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!
Mmm. Fast jag pratar om skaparen av julkalendern, rainbowchild. Hen har sagt att nåt blir annorlunda/uppenbart den 24e iaf.

Och de är inte lika dana, videosarna. Muppen i videon öppnar olika luckor!


3 december 2017, 03:16
Moderator
Inlägg Re: Julkalender 2017!
Alltså, jag är faktiskt en öppen människa som faktiskt är öppen för att rainbowchild kan ha skapat världen. I am walking the talk. Are you? :)

Men visst, Kakmonstret öppnar olika luckor. Det är en brist i perfektionen.


3 december 2017, 23:30
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!


4 december 2017, 01:01
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!




(med luring på slutet!)


5 december 2017, 01:02
Medlem
Inlägg Re: Julkalender 2017!


Nu jävlar händer det saker!


6 december 2017, 01:02
Moderator
Inlägg Re: Julkalender 2017!
Ack ja. Ibland längtar man tillbaka till tiden innan man förstod skillnaden mellan "kongress" och "kompress".

Förresten var det en väldigt lång man som en mycket kortvuxen försäljare, eller vad han nu var, ringde på hos. När den korta hade studsat färdigt och insett att han måste titta högre, och sen ännu högre, och till slut var framme vid ansiktet, kunde han bara få fram "vad lång du är!". Den långa svarade "ja, jag jobbar som dvärg men är ledig idag".

Något annat i kalendern kan jag inte ta efter.


6 december 2017, 19:47
Ny tråd Svara på tråd  [ 28 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron