Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Avsluta kontot? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Avsluta kontot?
Hej forumpersonalen, Schueberird anhåller härmed om att få sitt konto avslutat.

15 maj 2017, 01:19
Moderator
Inlägg Re: Avsluta kontot?
Schueberird skrev:
Hej forumpersonalen, Schueberird anhåller härmed om att få sitt konto avslutat.

Jag avgår hellre som forumpersonal. Jag skulle gladeligen lämna forumet själv om det gör att du kan behålla din sociala arena och trivas. Det är bara lite svårt eftersom det är jag som är länken till blivande forumägaren. Han har liksom inte tänkt sig att följa forumet själv.

Det är självklart din rättighet att lämna forumet, även om jag personligen tycker att det skulle vara väldigt sorgligt och en stor förlust för forumet. Jag fixar bara inte att vara den som stänger av ditt konto. Sorry.

15 maj 2017, 09:55
Moderator
Incognita skrev:
Jag avgår hellre som forumpersonal.

Även jag, väl vetande att problemet inte är med mig (så vitt jag vet). Allra helst som jag har betraktat mitt moderatorskap som ett provisorium i åratal – för att säga det rent ut: "ställt upp".

Jag vill inte lägga mig i vad som är mellan dig (Schubbe) och Inco, och det här uppfattar jag som en del av det. Möjligt att det är osmidigt av mig och kan säkert också uppfattas som förmyndaraktigt, men jag klarar inget Columbi ägg av det här slaget. Jag är för sliten.

Till råga på eländet när det såg mindre mörkt ut än på länge för ett forum jag har känslor för, även om jag inte orkar vara moderator.

Du är, som vi alla, fri att inte logga in eller skriva. Även om också jag tycker det skulle vara en enorm förlust för forumet och skulle sörja personligen.

Och vad Inco tycker har ju hon redan skrivit.

15 maj 2017, 14:50
Moderator
Zombie skrev:
Och vad Inco tycker har ju hon redan skrivit.

Kanske ska förtydliga att det inte innebär något medhåll till tanken att det skulle lösa något problem om hon försvann heller. Jag tror mer än så om er båda två.

15 maj 2017, 17:09
Medlem
Ni kan väl blunda medan ni trycker på knappen och låtsas att jag är ett arrogant arsle som inte bryr sig ett skit, så kanske det går lättare. Problemet är att jag inte kan låta bli att logga in och skriva här -- och varje gång jag gör det tvingar jag mig att sitta på händerna och samtidigt bita i dem, vilket är en ganska obekväm ställning som inte är så bra för ryggen, så, om inte annat, tryck på knappen för min ryggs skull.

Jag tror för övrigt att ni kanske något överskattar forumets funktion som "social arena".

16 maj 2017, 10:45
Moderator
Schueberird skrev:
Problemet är att jag inte kan låta bli att logga in och skriva här -- och varje gång jag gör det tvingar jag mig att sitta på händerna och samtidigt bita i dem, vilket är en ganska obekväm ställning som inte är så bra för ryggen, så, om inte annat, tryck på knappen för min ryggs skull.

Är det där ditt sätt att säga "förlåt, jag vill verkligen inte såra" eller ditt sätt att säga "...men det får man väl inte säga längre i det här jävla forumet"? (förutom "Avsluta mitt konto då, för bövelen!" givetvis...)

16 maj 2017, 13:32
Medlem
:lol: Mhm, eller hur!? :04:

Det spelar kanske ingen roll längre; jag är äntligen upptagen med annat nu, så jag lär inte få så mycket tid över till att logga in och skriva strunt.

För övrigt stavas det "böfvelen" enligt nya EU-direktiv.

16 maj 2017, 21:15
Moderator
Se till att äta och sova bara, för böfvelen! Jag må vara ledsen och arg och besviken, men bryr mig, det gör jag.

16 maj 2017, 21:18
Moderator
Även jag bryr mig. Eller hur jag nu ska uttrycka det, för den händelse det låter uppifrån, vilket jag inte känner mig seende från.
Schueberird skrev:
För övrigt stavas det "böfvelen" enligt nya EU-direktiv.

Fel: "hböfvelen". De yngre vet inte var "h-" användes i gammalstavningen, de sätter bara dit det där de tycker det ser gambalt ut.

16 maj 2017, 21:50
Moderator
:lol: Näe, Zombie, så vägrar jag att skriva! Något slags gräns har jag faktiskt. ;)

16 maj 2017, 21:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 21 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.