räv. Eller är det bara jag som väntar mig att något ska komma ut ur den när den lyfter på svansen?
9 maj 2017, 21:10
Schueberird
Medlem
Re: Den specifika RÄVnonsenstråden
Zombie skrev:
Eller är det bara jag som väntar mig att något ska komma ut ur den när den lyfter på svansen?
Ja, det är helt klart bara du. Appselutt.
Helt apropå kan det noteras att räven ätit mycket blåbär.
10 maj 2017, 19:28
Zombie
Moderator
Nej, den har ätit ett visst märkes färdigkokta bönor i halvliterspaket. Jag känner igen det där. Den har väl hittat dem bak rôva på något snabbköp. Något måste man ju veta när man inte kan göra om bilder sådär.
10 maj 2017, 21:02
Schueberird
Medlem
En nackad höna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna en färdigkokt böna ja, faktiskt en jävla massa bönor, men inte så många hönor, faktiskt bara en och blåbär, faktiskt, jag svär det gick på ett kick, det var en snabb affär rävens bajs sprutade ut och sedan var det slut
11 maj 2017, 01:56
Savanten Svante
Medlem
13 maj 2017, 17:34
Savanten Svante
Medlem
Räv i malmö stad.
14 juni 2017, 21:24
Savanten Svante
Medlem
2 juli 2017, 12:18
Savanten Svante
Medlem
"Den halvvuxna räven verkade vara helt orädd, trots att Leif Sylvan var så nära den. Leif säger att han gick närmre för att försöka se vad räven letar efter och insåg då att det var smultron som den lilla krabaten smaskade i sig. Leif berättar att räven gick fram och tillbaka i diket och åt av bären.
– Han var totalt orädd. Jag pratade med honom och visslade på honom men han brydde sig bara om sina smultron.
När rävungen hade stillat sötsugen försvann den in i skogen igen."
Snel rev. Kan inte vara elak Mickel om den äter smultron. ("Jo", säger nån. "Nu tar den inte bara hönsen från middagsbordet utan smultronen från barnen också! Och vi som flyttade ut på landet för att få lugn och ro"…) Hoppas bara den inte får Alzheimer eller något. Jag skulle vara misstänksam mot smultron i en bilvägskant.