Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 331, 332, 333, 334, 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Savanten Svante skrev:
CodeRedAlert skrev:
Men kon då!!
Pippihästko.
:08:

Hoppas hon kände sig fin och bekväm - eller är det någon sorts förklädnad fixad i dator?

Idag skriver jag. Sedan ska det festas.

Kossan är för gammal för att vara fixad i dator, den är med i filmen Top Secret från... 80talet nån gång. Den är skojig, både kossan och filmen! Rekommenderas!

Kon får ändå inte plats i datorn -- även om kor krymper något när de blir äldre.

17 april 2017, 21:35
Medlem
Försöka somna, och klia mig lite i örat.

18 april 2017, 02:42
Medlem
Äta hemgjord sushi och inte orka något utöver det. Ska definitivt inte gå och träna, inte åka iväg till någon och sova över, inte göra ett dugg nyttiga saker fast jag hann ifs. diska och fixa i köket redan men utöver det. Och så ska jag bara slappa. Tills imorgon.

25 april 2017, 18:11
Moderator
Ut i skogen och läka. Sova i det fria i två nätter. Älskade underbara skog! :09:

12 maj 2017, 08:04
Moderator
Nu har vi snart packat det sista under överinseende av nitisk vildmarksmänniska. Det är som att gå på kurs. Underbart. Här finns det händiga människor som syr vattentäta påsar och extra hällor och sådant på en antik symaskin som klarar att sy i läder utan problem. Jag suger åt mig kunskaperna så mycket jag bara kan.

12 maj 2017, 19:26
Moderator
Incognita skrev:
syr vattentäta påsar och extra hällor och sådant på en antik symaskin

Ser för mig en antik symaskin med vattentäta påsar och extra hällor påsydda (vilken surrealist som nu kan ha målat den. Eller mutation som kan ha åstadkommit det… nej, nu ska jag inte komma med sådana tankar) och förstår att det fordrar en avundsvärd händighet.
Blir säkert en trevlig promenad med sådant trollerifolk. ;)

12 maj 2017, 19:38
Medlem
Jag ska vänta på morgondagen då jag kanske kanske får träffa någon jag saknar.

13 maj 2017, 10:58
Medlem
idag ska jag posta den här bilden:

Bild

17 maj 2017, 22:30
Medlem
Mission accomplicht.

Hur fan stavar man sista ordet i förra meningen?

17 maj 2017, 22:30
Medlem
Som det låter: "ökkomplitjt"

17 maj 2017, 23:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 331, 332, 333, 334, 335  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.