Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
levitte
Medlem
|
Re: Forumets framtid
*fniss*
|
31 mars 2017, 23:22 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Just nu befinner vi oss lite i väntans tider. Några buggar kan inte fixas i nuläget då levitte saknar behörighet och jag inte kan ge honom den och forumet ännu inte är flyttat.
|
6 april 2017, 00:20 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Av ren nyfikenhet, var hamnar det sen? På vilket webhotel?
|
6 april 2017, 03:08 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
På levittes privata server om jag förstått det rätt.
|
6 april 2017, 06:05 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Det stämmer.
|
6 april 2017, 06:47 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
yey
|
6 april 2017, 11:52 |
|
|
levitte
Medlem
|
Jag har börjat få koll på situationen och vad som behövs. Den största biten är helt klart databasen, och det tycks behövas något extra script för att få ut rubbet. Jag tror inte det är ett jätteproblem, det ska bara testas några script jag har hittat och begriper mig på, det tänker jag pyssla med under nästa vecka.
Nån gång framöver så kommer aspieforum att behöva stängas ned temporärt, så att vi kan göra en slutlig överföring av databasen utan att riskera att vi tappar bort nya data som annars kan uppstå under tiden. Vi kommer att säga till när det närmar sig.
/levitte
|
7 april 2017, 15:09 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Yey igen.
|
7 april 2017, 15:38 |
|
|
Zombie
Moderator
|
Chevalier de Levitte förstår jag? Bådar gott att springaren inte är vit som den "ska" vara. Och känns litet rörande att hästen är reell, även om riddaren kollar GPS eller http till jungfrun i nöd och beställer ett lasersvärd på nätet.
|
8 april 2017, 01:31 |
|
|
nallen
Medlem
|
Det är nog en figur jag känner igen men inte känner. Vi har nog varit på en eller annan datorrelaterad tillställning samtidigt i historien.
|
14 april 2017, 11:04 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|