Ny tråd Svara på tråd  [ 584 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 59  Nästa
Den specifika RÄVnonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den specifika RÄVnonsenstråden
Jaja. Ni andra postar inget, så då postar jag en räv.

Bild

1 januari 2017, 17:28
Medlem
Hesträv:

Bild

7 januari 2017, 16:17
Medlem
:16:

7 januari 2017, 16:50
Medlem
Jag såg en räv på håll för en sisådär två dagar sedan. Den umgicks med några rådjur på ett fält genom att hålla sig på sin kant i skogsbrynet och sedan lunka in i skogen. Rådjuren brydde sig inte så mycket alls.

17 april 2017, 18:04
Medlem
Kan vara ett rådjur det här också. Hittade det nyss, på en kortpromenad.

Bild

17 april 2017, 18:27
Medlem
Ja, det ser ut som ett (före detta) rådjur, men lite konstigt med det där repet: Är det knutet runt halsen? Och det där som ser ut som resterna av en presenning: Är det någon som dumpat kroppen där efter jakt?

17 april 2017, 20:54
Medlem
Om jag har förstått det här rätt så fastnade den i nåt på en camping nu i vintras då ingen campar, möjligen i snöret. Kanske har man haft snöret för att dra den till komposthögen, eller vad man kallar det.

17 april 2017, 21:42
Medlem
Ajdå, jobbigt sätt att dö på att bara ligga och vänta på att svälta ihjäl.

17 april 2017, 21:50
Medlem
Bild

7 maj 2017, 20:08
Medlem
Nu har jag sett räv två dagar i rad -- på samma ställe och vid ungefär samma tidpunkt, så det är inte omöjligt att det var samma räv, som gärna håller till där (eller kanske en partner). Den hade fångat något som den bar i munnen och sprang förbi bara några meter ifrån mig. Dessutom såg jag en räv på samma ställe som jag såg den förra (dock utan rådjur den här gången), så rävarna verkar vara på hugget nu.

8 maj 2017, 23:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 584 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 59  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.