Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Och sedan kom jag på en bortglömd money stash och det blev pannkakor istället. Och en massa annat gott de följande dagarna.
Men party blir det inte på ett tag.

Idag ska jag sova. Vad är klockan? Redan!! :05:


29 december 2015, 03:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...till gymmet.
Sedan hem och skriva. Sedan sova. Imorgon är det jobb.


9 mars 2016, 13:08
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
..njuta av min första lediga dag på 14 dagar.
Fast ledigheten förstörs av ett obligatoriskt möte klockan tre. Men tills dess!

Och så klampade det in rörmokare som skulle spola stammarna eller nåt liknande en halvtimma sedan, vilket resulterade i panikuppvaknande, stresstäd och avbrott i ledighetsfeelingen. Men nu gick de och lugnet återvände.

Nu ska jag fortsätta frukosten och försöka skriva lite. Lyckades skriva början till en ny episod igår kväll som blev okej. Men ligger skamligt efter med responsen till kurskamraterna. :(

:) God morgon!


4 april 2016, 10:04
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...duscha och göra mig i ordning för.....uuuuuuuuutgåååååååång.
Eller är det så klokt? Med tanke på att jag somnar här och nu?
Men jag skulle behöva få dansa. Litelite. Lite.


28 maj 2016, 20:30
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
SEMESTERAKTIVITETER, både påtvingade som frivilliga:

-boka resa till Fiiiinland
-äsch jag orkar inte förresten.

Jag har semester!!!

Skriver fel hela tiden, bokstäver fattas och hamnar i fel ordning. Kanske lite uppvarvad och slutkörd fortfarande...nu blir det paus.
När fattar kroppen och knoppen att de är på semester? Efter några dagar? En vecka? Jag har bara fyra veckor på mig. :10:


9 juli 2016, 10:58
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nu har jag sovit mig till nackspärr men ska heroiskt ändå bege mig ut i shoppingvärlden och hitta badkläder till 3/4 delar av familjen inför badsemestern som börjar senare i veckan. Tokträning pågick igår och så har jag vägt mig efter fem månader och otroligt nog tappat mer än 10kg.
:10:

Det är semesteeeeeer!!!!
:09:


12 juli 2016, 13:09
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jaha, det var Finland du skulle till.

Jag skall packa mina badkläder men kanske inte behöva dem, för mina vänner badar helst nudistbad. I övermorgon är det tänkt att jag skall premiärbada på nudiststranden jag också. Läskigt.


19 juli 2016, 21:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Nej vi var på Malta en vecka och snorklade i turkost vatten. Finland blev inte av alls.

Det är fortfarande semeeeeeesteeeer!!!
Och jag har hunnit dansa en hel natt i Sommarstockholm sedan hemkomsten, umgås med bästa väninnan och tokstäda och möblera om hemma. Det är bästa sommaren på länge. Och imorgon blir det utgång igen!!
Så skönt att kunna gå ut i vilken slinkig sak som helst och slippa frysa.


26 juli 2016, 13:41
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Uff, slinkiga outfits och slippa frysa! Vilka tider det var.
Det är spännande tider nu med! Vi lever!!!!
Hör du det, exet. Lev.

Dagens handlingsplan:
*Städa överallt
*Tvätta
*Ge respons till minst tre kursare
*Skriva lite?
*Gå till gymmet
*Laga middag (uff så jobbigt)
*Sova i tid

Imorgon är det jobb som vanligt och sedan annat. Ser framemot annat. Men jobb är trevligt med.


6 november 2016, 15:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...åka tåg. Fram och tillbaka.
Ser inte framemot det jättemycket men å andra sidan får jag då lyssna på musik och dagdrömma. Ohejdat.

Hann precis inhandla vinterstövlar innan vintern bröt ut.
Iceage 2017 - Welcome.


5 januari 2017, 13:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron