Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
asponomen skrev:
En dagsformsfråga: Vilken musik, vilken låt lyssnar du på??

Pinsamt nog lyssnar jag på Shakira "Did it again" just precis nu...den hjälper inte alls. Är på väg att upplösas i atomer av mental utmattning.
Testar Prodigy istället, "Out of space"...ja, funkar bättre. Behöver galen musik just nu.

Dagsform:Autistisk.

"Wind it up" ..."Voodoo people"...nej det här funkar inte heller. Vad ska man lyssna på?
Jag behöver skölja igenom hjärnan med högtryckstvätt.

9 juli 2010, 21:30
Medlem
CodeRedAlert skrev:
asponomen skrev:
En dagsformsfråga: Vilken musik, vilken låt lyssnar du på??

Pinsamt nog lyssnar jag på Shakira "Did it again" just precis nu...den hjälper inte alls. Är på väg att upplösas i atomer av mental utmattning.
Testar Prodigy istället, "Out of space"...ja, funkar bättre. Behöver galen musik just nu.

Dagsform:Autistisk.

"Wind it up" ..."Voodoo people"...nej det här funkar inte heller. Vad ska man lyssna på?
Jag behöver skölja igenom hjärnan med högtryckstvätt.

asponomen här, tjena!
Min dagsnattform gillar 'Pryda', Eric Prydz och hans musikutflykter. His music is quite hard and quiet.
Prodigy är för det mesta bra!
S.k. galen musik kan ofta vara väldans great!
En BRA låt jag kan rekommendera är (i och för sig lite För o-galen och slickad produktion
bara; den är nära äckelfett snyggprodad...) 'Swedishhousemafia' och senaste låten 'one'.
Googla/Youtuba! Försök hitta en mer urflippad längd på den!

Lev På Där, C.R.A.!!!

10 juli 2010, 02:12
Medlem
asponomen skrev:

asponomen här, tjena!
Min dagsnattform gillar 'Pryda', Eric Prydz och hans musikutflykter. His music is quite hard and quiet.
En BRA låt jag kan rekommendera är (i och för sig lite För o-galen och slickad produktion
bara; den är nära äckelfett snyggprodad...) 'Swedishhousemafia' och senaste låten 'one'.

Lev På Där, C.R.A.!!!

Vi verkar ha ungefär samma musiksmak. Kors i taket!
Swedish house mafia har gjort en av mina absoluta favoritlåtar - "Leave the world behind" men den där "One" var inte riktigt lika bra i mina öron. Orkade inte leta efter urflippade versionen just nu men senare kanske.
Eric Prydz "Call on me" kommer jag lyssna på på högsta volym på äldreboendet, sittandes i en gungstol, rynkig, håret i lång fläta snodd till en knut samtidigt som jag chattar med barnbarnen via min laptop.

10 juli 2010, 13:23
Medlem
CodeRedAlert skrev:
asponomen skrev:

asponomen här, tjena!

Lev På Där, C.R.A.!!!

Vi verkar ha ungefär samma musiksmak. Kors i taket!
Swedish house mafia har gjort en av mina absoluta favoritlåtar - "Leave the world behind" men den där "One" var inte riktigt lika bra i mina öron. Orkade inte leta efter urflippade versionen just nu men senare kanske.
Eric Prydz "Call on me" kommer jag lyssna på på högsta volym på äldreboendet, sittandes i en gungstol, rynkig, håret i lång fläta snodd till en knut samtidigt som jag chattar med barnbarnen via min laptop.

Dagsform nu kl 07:20....: i'm uppjogging with the dancemusic already :idea: :D
Jomenvisst C.R.A., sliknande musiksmak: nice :!:
Är inne på det på en granntråd nånstans. De här Swedishhousemafia är f.ö. 2st Ekare
(fr. Stan m.a.o.) och sen Axwell fr. Sundsvall . ONE-låten är deras första egentliga s.k. skivsläpp,den kom i maj nyligen på riktigt s.a.s., men är ännu för färsk i sverige dessvärre. I Miami, på Ibiza är den typ STÖRST f.n., vad jag har hört.
'Leave the world behind' är ju deras första egentliga klubbhit på stora scener, på MEGA-scener
utomlands. Den låten är fortf. jävligt vass, trots minst 300-400 lyssningar/internettittningar
för min del.

Keep On Moving there, CodeRedAlert :arrow: :)

11 juli 2010, 07:33
Moderator
[tjatig]

Inte mycket att hänga i julgran. Lämnar osagt om man borde hänga formlös i större gran.

Den som likt Oden kunde hänga i en ask för att bli vis. Om jag nu behöver det, ty anar jag att inte ens visdom skulle ge mig dagsform som i en ask.

[/tjatig]

11 juli 2010, 15:38
Medlem
Dagsform...-en..börjar inbefinna sig,
även om jag flippat om dygnsrytmen något.
Lite mindre seriösa trådar...anges av Begreppet...hummmm(!)
This is realy SERIÖST, i think!
...ska nog forma till dagen här ikväll snart :D
Men Formen vete' fåglarna denna Dag... :?:

12 juli 2010, 17:25
Medlem
Dagsform...
De'vete' katten!
Godmorgon/Godnatt...klockan e' 08:09 nu...
och jag vet egentligen inte om det är ...
dagform, nattform, morronform...;
känner inte ens till eller vet hur dagen denna
den 13 juillet (excuse me lite french there!) 2010
kommer avlöpa eller Not.
Vad göra...i vilken dagsform då!?
En del manuellt (stenålders-) skrivjobb/rediger.;/översättningsdylikt....
Nån gång också ett lättare löppass, men för övrigt...
tja...
de' vete' katten...
Dagsform...

13 juli 2010, 08:17
Medlem
*Djup skälvande suck ända nerifrån tårna*

Behöver sova ut ordentligt.

13 juli 2010, 21:39
Medlem
Oklar Dagsform :arrow: ...

14 juli 2010, 08:35
Medlem
Zombie skrev:
[tjatig]

Inte mycket att hänga i julgran. Lämnar osagt om man borde hänga formlös i större gran.

Den som likt Oden kunde hänga i en ask för att bli vis. Om jag nu behöver det, ty anar jag att inte ens visdom skulle ge mig dagsform som i en ask.

[/tjatig]

Du är den finaste julgranskulan av dem alla. Om inte självaste stjärnan.

Men hoppas att du mår bättre redan.

Dagsform: Bättre än igår.

14 juli 2010, 14:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.