Skrivit rent gårdagens ändringar, skippat några grejer, fastställt diverse beslut och fört över dem, samt fyllt ut med fler behövliga detaljer.
6 november 2015, 14:52
CodeRedAlert
Medlem
Re: Vad har du gjort idag?
Jag har inte gjort många knop. Nu steker jag pannkakor, vilket vi ätit i tre dagar nu. Från att nästan aldrig göra pannkakor har jag gått över till att nästan varje dag göra pannkakor. Jag tror att jag plötsligt automatiserade receptet så det går väldigt enkelt att svänga ihop smeten (som ju är otroligt enkel men som jag aldrig ändå kom ihåg) så nu äter barnen pannkakor till frukosten och till mellis. Och jag till lunch. Igår gjorde vi crepes, hur det nu stavas.
Och Och OCH - Idag får jag tillbaka min MUSIKDATOR! Inte en ny alltså utan en som jag hade innan men som någon annan har ockuperat tills nu. YEY.
6 november 2015, 15:28
Schueberird
Medlem
Det där med att (lyckas) automatisera mathållningen kan förresten vara ett bra sätt att få tid och energi över till annat. Jag äter ganska exakt samma sak varje dag eller så växlar jag mellan två rätter - och har gjort så de senaste halvåret för att kunna fokusera på annat. Dock ska jag laga lite extra på lördag bara för att.
6 november 2015, 16:36
Schueberird
Medlem
Funderat på infektioner.
CodeRedAlert skrev:
Och Och OCH - Idag får jag tillbaka min MUSIKDATOR! Inte en ny alltså utan en som jag hade innan men som någon annan har ockuperat tills nu. YEY.
\o/
7 november 2015, 22:18
Schueberird
Medlem
...och så har jag gjort om det senaste oljudet till en riktig låt.
7 november 2015, 23:41
Incognita
Moderator
Tjoho, nu har jag läst ikapp här! Fattas bara att skriva ikapp också...
Jag har saknat er, inser jag.
9 november 2015, 01:04
Schueberird
Medlem
\o/
9 november 2015, 02:51
Schueberird
Medlem
Tagit lite halvledigt, kollat på Let's Plays, tagit en tupplur och en promenad, bakat chokladsnittar och ätit kakdeg.
15 november 2015, 01:42
CodeRedAlert
Medlem
Jag har tänkt göra massor idag, mest skrivrelaterade grejor. Det blev knappt något av det. Men den här hittade jag när jag samlade lite fakta om Svampen vid Stureplan:
16 november 2015, 00:35
CodeRedAlert
Medlem
Jag har inte skrivit. Men ätit plättar och tramsat. Nu måste jag skriva. Internet OFF.