Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Jag missade också ett avsnitt men tittade på de två senaste. Den är lite långsam ibland, serien...inte riktigt så bra som jag tänkte mig.


Jag missade två avsnitt tror jag det var, men när jag kollade på senaste, då kändes det inte som att det hunnit hända så väldigt mycket. Jag tänkte säga att jag inte upplever den som långsam, men det kanske bara är för att jag inte sett alla avsnitt.


5 november 2015, 15:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Eller också är det jag som blivit matad med uppspeedade serier sista tiden och känner att allt annat går långsamt. :?

Nu är jag hungrig. Dags för frukost. ;)


5 november 2015, 15:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag kan inte bestämma mig om jag är stirrig eller raka motsatsen idag, men resultatet är detsamma. Jag får gå väldigt fort i sömnen, så kanske det löser sig... Om inte det går kanske en tupplur och därefter en promenad kan vara på sin plats.


5 november 2015, 17:26
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag är medicinfri... Fri från all konventionell medicin sånär som på p-pillren och en och annan allergitablett eller åksjuketablett ibland. Det visade sig att jag tål födoämnen bättre utan ritalin, om än inte utan tillskott av enzymer dårå. Utan ritalin blir jag mer benägen att glömma att kliva av bussar, men jag kan nog leva med det. Och... Utan ritalinet tyckte kroppen plötsligt att den inte behövde antidepp, så jag slutade med det också. Efter en vecka var utsättningssymptomen lite jobbiga, men jag framhärdade och åt mycket potatis och andra serotoninboostande födoämnen, och nu verkar det ha vänt till det bättre, peppar peppar.

Utan medicinerna har jag hittills inte hamnat i några fler transliknande eller epilepsiliknande tillstånd. Weird. Jag som hade vant mig vid det! Jag är blödigare och något mer initiativrik (?). Häromdagen kom jag på mig själv med att plötsligt stå och plantera om en massa krukväxter, och igår kom jag mig äntligen för att pallra mig iväg till en frisör. Sexet är bättre. Drömmarna är livligare.

Jag har blivit riktigt bra på att laga glutenfri histaminlåg kost som faktiskt är riktigt aptitretande (histaminintolerans är födoämnesintoleransen från helvetet, så det är en rejäl bedrift).

Jag har lärt mig vilka födoämnen som ger hjärndimma och vilka som bara ger fysisk smärta. Det senare kan jag leva med i mycket större utsträckning, men tydligen bör jag leva utan ost om jag vill kunna tänka.


9 november 2015, 00:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Wow!

(Livet utan ost. Är det ens möjligt.)

Jag mår tjuvtjockt idag.


9 november 2015, 19:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas CRA mår bättre idag.

Jag har sovit alldeles för lite, men jag känner att jag har återfått något slags initiativkraft. Den fanns visst där under medicinerna.


11 november 2015, 07:29
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Tackar som frågar, jag mår...har inte gått upp än idag. Det är nog ungefär samma som igår.

Jag ska inte röra min daw, det är ett som är säkert. Fick en överdos av musik. Usch! Musik. :28:


11 november 2015, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nä. Hamburgaren var bra. Men inget annat tror jag.


11 november 2015, 22:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Men glädjande att hamburgaren faktiskt var bra.

Nattform: Jag dricker lite, äter kex och ost och gör mina läxor vilket består av att ge feedback på andras texter.
Sedan måste jag skriva en ny egen text. Puuuuh....innan måndag.


13 november 2015, 00:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Inlett dagen med att inse att jag underskattat mig själv och andras åsikter, vilket är trevligt, så dagsformen är för tillfället god.


13 november 2015, 20:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron