Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Äntligen någon som ställer de viktiga frågorna... Cool trappa dock (rättvänd är den också), men vart leder den?
|
25 oktober 2015, 23:49 |
|
|
nallen
Medlem
|
Det skulle väl vara jag då.
|
26 oktober 2015, 16:05 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Manboobs?
Själv har jag kollat på solnedgången idag (utöver det vanliga alltså).
|
28 oktober 2015, 18:26 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Boobs som boobs. Allt funkar! Jag är hemma igen! Det är jävligt kallt i Sverige. Men rätt vackert också. Vardagen kallar.
|
29 oktober 2015, 10:41 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
I brist på bakelser får man nöja sig med knäckebröd...
|
29 oktober 2015, 14:20 |
|
|
nallen
Medlem
|
|
29 oktober 2015, 20:34 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Oui.
Jag har ägnat hela dagen åt att läsa på och skriva om Finlands tre krig som ligger närmast i tiden och försöka förstå vad det gjorde med folket. Efterkrigstiden och depressionen och så. Mycket intressant.
|
30 oktober 2015, 21:26 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Framförallt blivit klar med aktuell renskrivning och fört långa, logiska resonemang med mig själv utifrån uppställda grundaxiom.
|
31 oktober 2015, 02:29 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
...fört fortsatt långa resonemang.
|
1 november 2015, 14:49 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Hela dagen gick åt till allt utom skrivande, eller egentligen mest tvättstuga i all oändlighet och lite annan städ. Och så får katterna springa ut själva nu vilket de har gjort i några omgångar. Fast vi är så ovana vid det så det är vi människor som går efter katterna och spionerar så allt är okej på gården och lockar hem dem med mat efter en halvtimma osv. Det tar en massa tid från allt annat. Kattspejandet.
Nu ska jag försöka leva mig in i morfars liv och leverne. Han ska precis drömma om Karelen, och småpojksben fulla av blåmärken och spring.
|
2 november 2015, 23:08 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|