Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
@CRA:
Har du väntat länge?
Är det meningen att kommenterar ska komma vid en viss given tidpunkt eller kan det ske när som helst?
Har de som ska kommentera det som sitt dagjobb?
Inte för att jag vet hur det här fungerar (och inte heller för att jag inte sympatiserar med den här typen av lättare ångest), men mer tålamod kanske kan vara på plats!? :10: Eller?


8 oktober 2015, 20:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:lol:
Sympatiserar inte du med den här lättare typen av ångest? Come here you...så får jag slå på dig litegrann.

Men du hade ju rätt så klart, jag nervade runt helt i onödan. Den enda som faktiskt har det som sitt dagjobb att svara, dvs. kursledaren, gjorde det naturligtvis sedan.
Då började jag istället undra hur pålitlig en sådan uppmuntrande kommentar är när hen, den enda i sammanhanget som får betalt, ger den?

Men strunt samma. Jag skriver vidare nu och våldtar deras hjärnor med potentiellt rutten text. Det får bära eller brista.


8 oktober 2015, 21:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
:lol:
Sympatiserar inte du med den här lättare typen av ångest? Come here you...så får jag slå på dig litegrann.


Mhm, eller hur!?

Hehe, nä jag har då aldrig känt den där typen av lättare ångest när jag släppt nå't till allmänheten eller tänkt att ingen reaktion är värre än en negativ reaktion - för i det senare fallet har man åtminstone berört nå'n tillräckligt förr att denne ska bry sig. Nä, så har jag då aldrig tänkt. Inte då, Robban Dobberman. :roll:

Läs om, läs rätt. Nog för att du ofta nojar lite i onödan, men att jag inte kan sympatisera var inte vad jag skrev (
även om jag kanske tänkte det :P
).

Citera:
Men strunt samma. Jag skriver vidare nu och våldtar deras hjärnor med potentiellt rutten text. Det får bära eller brista.


Det är rätta takter: På de jävlarna bara!

Själv har jag varit sugen på lakrits och chokladkonfekt några dagar nu, så jag är antagligen gravid, vilket ska bli rätt intressant.


9 oktober 2015, 01:06
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jaha!! Dubbla negationer. Jag går alltid vilse efter den första.
Ja men come here you...så får du en liten förlåtkram.

Responsen från några övriga icke avlönade kom också sedan, så nu är jag helt i balans igen.
Men visst är det döden, den där tystnaden efter.
När det kommer till dina spelrelaterade prestationer som du eventuellt lägger upp här på forumet är det inte alls döden dock, utan frånvaro av folk som har samma intresseinriktning. Jag har faktiskt aldrig ens spelat, inte en endaste gång har jag spelat på datorn, som jag kommer ihåg. Det är en helt okänd värld för mig. Bara så du vet.
Apropå ingenting.

Dagsform: Försöker komma igång med skrivandet av en sexscen. Det är så pinigt bara...tänk att jag ska lägga upp den sedan. Och folk kommer att läsa. :21:

Har ni tittat på den där aspieserien på SVT, Mister Robot? Om en programmerarsnubbe. Den ska jag kolla på i natt som belöning efter sex i bokstavsform.


10 oktober 2015, 00:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Jaha!! Dubbla negationer. Jag går alltid vilse efter den första.
Ja men come here you...så får du en liten förlåtkram.


Skicka en ask finsk lakrits och lite chokladkonfekt, så är jag nöjd.

Citera:
Dagsform: Försöker komma igång med skrivandet av en sexscen. Det är så pinigt bara...tänk att jag ska lägga upp den sedan. Och folk kommer att läsa. :21:


Haha, sexscen säger du? Är det inte det man brukar kalla det svåraste man kan ge sig på som aspirerande författare? Det blir väl lätt bara fånigt eller absurt. Jag antar att ni får ämnen utdelade!?

Den som vet att leta kan förresten läsa en dito som undertecknad skrev ganska nyligen, men den utspelade sig i den viktorianska eran, så det var mest subtila antydningar och på sin höjd några blottade vrister...

Citera:
Har ni tittat på den där aspieserien på SVT, Mister Robot? Om en programmerarsnubbe. Den ska jag kolla på i natt som belöning efter sex i bokstavsform.


Nej, men jag kollade just på senaste avsnittet. Mmm, jag ska nog se nästa avsnitt också om jag bara kommer ihåg det.


10 oktober 2015, 03:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
När det kommer till dina spelrelaterade prestationer som du eventuellt lägger upp här på forumet är det inte alls döden dock, utan frånvaro av folk som har samma intresseinriktning. Jag har faktiskt aldrig ens spelat, inte en endaste gång har jag spelat på datorn, som jag kommer ihåg. Det är en helt okänd värld för mig. Bara så du vet.


Följande kanske kan passa som introduktion (NSFW :P):
Spoiler! :


11 oktober 2015, 03:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
blah


11 oktober 2015, 21:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:

Haha, sexscen säger du? Är det inte det man brukar kalla det svåraste man kan ge sig på som aspirerande författare? Det blir väl lätt bara fånigt eller absurt. Jag antar att ni får ämnen utdelade!?

Den som vet att leta kan förresten läsa en dito som undertecknad skrev ganska nyligen, men den utspelade sig i den viktorianska eran, så det var mest subtila antydningar och på sin höjd några blottade vrister...


Jo, det kan lätt bli väldigt tokigt i en litterär sexscen...vi skriver ju på egna projekt allihop så det var på eget bevåg jag gav mig in på det. Men den blev någorlunda, avsikten var att få till en lite jobbig och våldsam sexscen. Det hade nog varit värre om det hade behövt vara potentiellt zeckzigt och upphetsande också...här kommer den långe ormen och...nej. Nej.

Vårtgårdar också! Funkar som skällsord.

Nu skrev jag lite till, ca. 300-400 ord. Arbetet fortskriver - fortskrider heter det - sakta framåt.

Var menar du att man hittar ditt viktorianska vristsex?


12 oktober 2015, 01:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Var menar du att man hittar ditt viktorianska vristsex?


Den hittar man där den, som vet att leta, letar.


12 oktober 2015, 02:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:10:
Letar.

Jag är förkyld idag igen. Bajskorv också.
Och väldigt urlakad efter igår, för vi var till kyrkogården också mitt i alltihop och inspekterade stenen som nu kommit på plats. Och så städade vi som tokar i dagarna två.
Jag fattar inte att det samlas så mycket tvätt i ett litet tvättskåp! Fast egentligen hade jag ju tre överfulla ikeapåsar fulla utöver skåpet och en massa annat som bara låg här och där. Det var väldigt stökigt, nu är det väldigt eller åtminstone ganska välordnat och luftigt igen.
Det här köket måste jag göra något åt snart dock.

Så nu är mitt behov av huslig babbel tillgodosett. Nu ska skriva. No skå skriva? Jag. Jag ska skriva.


12 oktober 2015, 13:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron