| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Savanten Svante Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Äh. Det är nog bara FRA som kolla om jag skrivit nåt igen   mer seriöst är det väl bra att vi är ute i solen! Vi skriver mer trams sen när det blir höst... om snart.

|  
			| 31 augusti 2015, 13:33 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Nu är det höst!Eller det regnar gula rönnblad på mig på vägen till centrum iaf.

|  
			| 1 september 2015, 23:57 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?"33 gäster" WZF!?    "Någon med mig skämta aprillo!"   

|  
			| 2 september 2015, 14:51 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?53 gäster just nu. Vi är inte alls döda utan som en by av större modell. Välkomna - Welcome people.  I hope you enjoy your visit at our Aspie-village! Peace.  

|  
			| 19 september 2015, 22:07 |  |  
		|  |  
			| Incognita Moderator 
                				   |   Re: Har forumet dött?I asociala media sitter man online och är asocial, helt enkelt. För en novis kan det förefalla dött, men det här är ett i allra högsta grad levande asocialt medium.   

|  
			| 20 september 2015, 15:10 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Nu är det 48 gäster ombord. Och jag.
 När jag tittade på vad gästerna sysslade med så var det flera som försökte svara på meddelanden i denna avdelning. Fast de inte kan. Uppenbarligen.
 Vad sysslar de med??

Är det någon sorts bugg?

|  
			| 6 oktober 2015, 22:37 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Ett tag tänkte jag att det kanske var nå'n sökmotor som delar upp sig i flera för att effektivisera indexeringen, men då borde väl sökmotorn synas som inloggad!?
 Med runt 2-3 något sånär aktiva skribenter tycks mig runt 40-50 regelbundna gäster, som inte skriver något alls, väldigt mycket; vi måste vara otroligt intressanta och spännande här (särskilt när vi skriver om att vi just dammsugit eller aggrostädat komposten).

|  
			| 7 oktober 2015, 02:55 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Juff, vi är intressanta helt enkelt. *slår mig för bröstet*Riktiga publikmagnet.

Nästa steg blir ett utsålt Globen.

|  
			| 7 oktober 2015, 13:20 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Ja, det kan inte dröja länge nu. De får bygga en extra glob bredvid den nuvarande...
 Våra gäster kanske alla är väldigt blyga!?

|  
			| 9 oktober 2015, 01:15 |  |  
		|  |  
			| Ron Jeremy Medlem 
                				   |   Re: Har forumet dött?Kunde det inte finnas en öppen avdelning, där man som Gäst får fylla i ett Captcha(ursäkta stavningen) när man postar,för att slippa spam och skit? Kanske inte funkar men då är det ju bara att ta bort det.

|  
			| 13 oktober 2015, 08:45 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |