Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
CodeRedAlert
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
En påse nötter och alla ölen och så denna dokumentär om utvikningstjejen: http://www.svtplay.se/video/3935055/christina-lindbergDet borde göra nallen lite, lite glad för en stund.
|
3 oktober 2015, 10:19 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Läst lite om fysioterapi (eller "sjukgymnastik" som det också kallas), skrivit mer och som vanligt fyllt i fler detaljer och utvecklat gameplay en del, samt hojat runt lite kort i kvällsmörkret och hälsat på två rådjur som också var ute och rände och såg ut att inte riktigt veta vart de skulle.
|
4 oktober 2015, 02:21 |
|
|
nallen
Medlem
|
Nej. Som vanligt bryter det mot minst en av grundförutsättningarna. Den här gången att ingen utomstående ska veta något.
|
4 oktober 2015, 19:09 |
|
|
nallen
Medlem
|
Haha, vad är det där för språk? Getto-basic?
|
4 oktober 2015, 19:13 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
4 oktober 2015, 19:42 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Fast...vi vet ju redan! D'oh. Vi får väl planera in en kidnappning. Nallenappning. Och sedan party.
|
4 oktober 2015, 23:59 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
...och så klär vi oss alla i burka och super oss så fulla att vi glömt allt dagen efter (förutom eventuella nykterister, som rikligen måste mutas för att glömma vissa givna, men helt okända event av vikt) - förutom någon helt okänd människa, som vi inte har en aning vem det är förstås, som måste vara i topptrim och fullt alert inför vissa givna, men helt okända event av vikt.
Själv har jag fyllt i viktiga detaljer, besvarat lika viktiga frågor, börjat renskriva de senaste ändringarna, tagit samma lite längre gjutjärnstur som igår, inte sett några hojtande donnor som intressant nog väckt min nyfikenhet åtminstone till den grad att jag inte kan låta bli att undra vad de förutom idag hojtar om, hört mystiska prassel i nattmörka buskage, återvänt till gruvan och hejhåat ett tag till (nya detaljer ger upphov till nya frågor, som ger upphov till nya detaljer, som ger upphov till nya frågor, som upprepar sig i den där speciella sortens oändlighet som till slut visar sig vara finit).
|
5 oktober 2015, 03:04 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Maskeradtema blir toppenbra! Då kan vi alla fortsätta vara anonyma. Förutom dem som redan innan av olika anledningar inte är det. Fast nu har det gått så lång tid så ingen kommer ihåg nåt.
Vad ska ni klä ut er till? Jag funderar på att dyka upp som Jesus på korset. Ni känner igen mig på korset.
|
5 oktober 2015, 11:52 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag dyker upp utklädd till Stockholms populäraste nattklubb; ni känner igen mig på att ni har sjukt kul i mitt sällskap - eller kanske till en anonym folkmassa; ni känner igen mig på att ni inte känner igen mig.
|
5 oktober 2015, 13:29 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Updaterat mig på och analyserat det senaste mediabruset...
|
6 oktober 2015, 00:33 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|