Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Savanten Svante
Medlem
|
Re: Har forumet dött?
Äh. Det är nog bara FRA som kolla om jag skrivit nåt igen mer seriöst är det väl bra att vi är ute i solen! Vi skriver mer trams sen när det blir höst... om snart.
|
31 augusti 2015, 13:33 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu är det höst! Eller det regnar gula rönnblad på mig på vägen till centrum iaf.
|
1 september 2015, 23:57 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
"33 gäster" WZF!? "Någon med mig skämta aprillo!"
|
2 september 2015, 14:51 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
53 gäster just nu. Vi är inte alls döda utan som en by av större modell. Välkomna - Welcome people. I hope you enjoy your visit at our Aspie-village! Peace.
|
19 september 2015, 22:07 |
|
|
Incognita
Moderator
|
I asociala media sitter man online och är asocial, helt enkelt. För en novis kan det förefalla dött, men det här är ett i allra högsta grad levande asocialt medium.
|
20 september 2015, 15:10 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Nu är det 48 gäster ombord. Och jag.
När jag tittade på vad gästerna sysslade med så var det flera som försökte svara på meddelanden i denna avdelning. Fast de inte kan. Uppenbarligen. Vad sysslar de med??
Är det någon sorts bugg?
|
6 oktober 2015, 22:37 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Ett tag tänkte jag att det kanske var nå'n sökmotor som delar upp sig i flera för att effektivisera indexeringen, men då borde väl sökmotorn synas som inloggad!?
Med runt 2-3 något sånär aktiva skribenter tycks mig runt 40-50 regelbundna gäster, som inte skriver något alls, väldigt mycket; vi måste vara otroligt intressanta och spännande här (särskilt när vi skriver om att vi just dammsugit eller aggrostädat komposten).
|
7 oktober 2015, 02:55 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Juff, vi är intressanta helt enkelt. *slår mig för bröstet* Riktiga publikmagnet.
Nästa steg blir ett utsålt Globen.
|
7 oktober 2015, 13:20 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Ja, det kan inte dröja länge nu. De får bygga en extra glob bredvid den nuvarande...
Våra gäster kanske alla är väldigt blyga!?
|
9 oktober 2015, 01:15 |
|
|
Ron Jeremy
Medlem
|
Kunde det inte finnas en öppen avdelning, där man som Gäst får fylla i ett Captcha(ursäkta stavningen) när man postar, för att slippa spam och skit? Kanske inte funkar men då är det ju bara att ta bort det.
|
13 oktober 2015, 08:45 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|