Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Skit. Som vanligt.
Sugen på att koda, men för trött. Och lägenheten är inte i ordning än.
Alldeles för många måsten hela djävla tiden.
Jag vill ju bara vara ifred, koda och knulla lite.


12 september 2015, 11:50
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sänd ut kärlek så kommer det tillbaka till dig.

Jag är...så blahablaha-trött. Hostan sitter i, jag har jobbat och tränat och försökt att sova ordentligt och allt det andra. Men just idag är det illa med allt. Eller med specifikt skrivandet. Thank you Schueberird for the motivational speech, though. Jag hoppas på en fördröjd verkan.
Just nu hjälpte den inte.

Ska till föräldramöte på en ny skola och klass om några timmar. Urk.

Har varit till migrationsverket och fyllt i diverse papper efter det. När jag lämnar in de där papprena är jag officiellt 4-barns mor.
Hjähehehehehelp.


15 september 2015, 16:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Man skulle skulle kunna säga att det kanske inte är så konstigt att du blir trött när du försöker göra så mycket på en gång... :10: Hosta och träna samtidigt låter inte heller så bra - eller gäller det bara influensa och träning? Eller är det bara jag som är vimsig nu och inte har en aning om vad jag pratar om?
Nej, jag vet alltid vad jag pratar om. 8-)


:09: :arrow: :30: :35: :03: :19: :04: :ugeek: :27: :rav: :hmm: :28:


15 september 2015, 18:22
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Älskad vare den som aldrig blir klar
Älskad vare den som inte ger upp
Älskad vare den som gråter
Älskad vare den som med orolig min gömmer sig under en stol
Älskad vare den som ätit för mycket kolloidalt silver och för att göra illusionen fullständig iklätt sig en vit mössa
Älskad vare den som tror sig veta bättre
Älskad vare den som nervöst babblar på och försöker se allt på en gång
Älskad vare den som lyssnar ivrigt
Älskad vare den som inte förstår men försöker ändå
Älskad vare den som återbördar det som varit hen givet


15 september 2015, 22:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ah, nu förstår jag, CRA. Du skall öppna ditt hem för ensamkommande flyktingbarn! :09:

Wow! :09: :08:

Jag har tänkt tanken men insett att mitt hem inte skulle kvala. Jag är bortrest för ofta och sängliggande för ofta när jag är hemma. Pinsamt är vad det är.


20 september 2015, 15:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Näe. Vi bor i en tvåa. Det skulle bli liiiiiiiiiiite väl trångt. Men inte alltför många veckor sedan bodde vi faktiskt sex stycken här under en väldigt lång vecka.

Jag briefar dig en annan gång om du verkligen vill veta. Orkar inte nu. Det är lite hemligt också.

Dagsform: Forskning om Finland på 1970-talet pågår och så skriver jag lite däremellan. Vet inte riktigt hur texten artar sig, det är så lätt att bli dövblind i skapande sammanhang. :?


20 september 2015, 16:49
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hear hear!

OnT: blä


22 september 2015, 17:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
My head!
Sådan huvudvärk, som inte blir nämnvärt bättre av magnecylbrus med koffein med kaffe till borde bannas på något sätt.
Har iaf. vaknat, ätit familjefrukost, läst och responderat på andras fantastiska texter och städat samt diskat. Nu ska jag skriva. Låt ingen störa förutom vad i helvete är klockan??? Tvättstuga om en och en halv timma. :(
Och så måste människor tydligen äta lite då och då. :01:


4 oktober 2015, 16:34
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Iiiih nervös!
Väntar på ett kort omdöme om senaste texten...*andas* *andas*

:19:


8 oktober 2015, 14:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nej nu dör jag. Ingen skriver något, det är alltid ett dåligt tecken...

Om man skriver 2500 ord per dag i 4 veckor så har man ett nytt bokmanus, förutsatt att det är acceptabel text som följer ett skelett någorlunda. Sedan kan man börja skulptera fram berättelsen och redigera in storyn osv. Så jävla svårt är det väl inte?
Det får bli plan B.


8 oktober 2015, 17:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron