Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
nallen
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Bajsat. Det var inte så svårt. 
|
25 maj 2015, 16:33 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Härligt!
Idag har jag blablablablabla. Och blablAAAAAaa. Och jag skriver det här från botten av en avgrundsbrunn. Det finns sådana här och där.
|
27 maj 2015, 18:41 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har kommit överens med en professor om att söka forskningsanslag för ett forskningsprojekt om åldrande med npf och fått en hel avdelning med på tåget om att det är ett viktigt och intressant ämne. 
|
29 maj 2015, 07:39 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Låter helt fantastiskt!
Jag hade en helt ofrivillig administrativ dag hela dagen idag. Fixade räkningar, ringde ett ansenligt antal viktiga samtal, gjorde bankärenden, beställde saker från apoteket, rätade ut frågetecken kring resan, förberedde för bouppteckning, beställde en mobil och fick ner abonnemangskostnaden med minst 300kr, kopierade och postade viktiga papper, satte upp hundlappen, var till vc med dotter, cyklade, diskade och sov.
|
29 maj 2015, 21:34 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Nakenbadat och plockat svamp. Cyklat och slagits med myggor. Fast egentligen sympatiserar jag med myggorna för de är kvinnor allihop och försöker bara överleva, precis som jag. 
|
29 juni 2015, 21:50 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Jobbat och där fått en helt oväntad present av någon som tydligen tycker att jag är bra på det jag gör. Nu ska jag soooohoohova! Livet är ganska underbart. 
|
30 juni 2015, 23:15 |
|
 |
Savanten Svante
Medlem
|
Upptäckt att det där med sol och vänner inte är så dumt!
Glömmer det mellan varven, det är dumt.
|
1 juli 2015, 04:38 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Gröna lund avklarat för den här gången. Jag satt och läste bok där från 11 till 22. Barnen hade roligt! Och vi såg Mååååååns.
|
5 juli 2015, 00:51 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Musicerat!!! All day long. Igår med.
|
12 juli 2015, 23:26 |
|