Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Eurovision 2015! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Eurovision 2015!
Schueberird skrev:
CodeRedAlert skrev:
Nämligen att jag i min enfald trodde att ordet "groupie" fortfarande betydde det samma som i min ungdom.


Vad betyder det nu för tiden då?
Enligt wikipedia betyder det fortfarande det det betydde i din ungdom.


Den korrekta frågan kanske snarare är vad du i din enfald ungdom trodde att det betydde? Om du nu inte trodde att det betydde vad wikipedia nu tror att det betyder.


19 mars 2015, 14:17
Medlem
Inlägg Re: Eurovision 2015!
Enligt dagens uppdaterade människor=barn betyder groupie gruppbild. Selfie/groupie. Snart i en SAOL nära dig?
Det blev viss förlägen förvirring här hemma när jag mkt indignerad fördömde groupielåten som extremt sexistisk...


19 mars 2015, 15:55
Moderator
Inlägg Re: Eurovision 2015!
Va? Vet man redan vilka alla låtarna är? Har jippot redan varit? Eller vet man det i förväg? *förvirrad* :?


19 mars 2015, 19:54
Medlem
Inlägg Re: Eurovision 2015!
CodeRedAlert skrev:
Enligt dagens uppdaterade människor=barn betyder groupie gruppbild. Selfie/groupie. Snart i en SAOL nära dig?
Det blev viss förlägen förvirring här hemma när jag mkt indignerad fördömde groupielåten som extremt sexistisk...


Ahahaha, nu vet jag vilken låt du menar: Varken låten eller artisten var särskilt minnesvärd, men det var nå't om att "ta en groupie". :lol: Du passade väl på att ge de uppdaterade människorna en historielektion!?

Incognita skrev:
Va? Vet man redan vilka alla låtarna är? Har jippot redan varit? Eller vet man det i förväg? *förvirrad* :?


Den svenska är redan över och de internationella bidragen är utsedda i respektive land, men det stora spektaklet går inte av stapeln förrän i maj.


19 mars 2015, 20:31
Medlem
Inlägg Re: Eurovision 2015!
Punkarpajsarna från finland vann INTE!

Annars hade det varit första grupphemmet som vunnit! :)




Men de vann i finland, det är rätt coolt dä mä!


27 juni 2015, 06:22
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2


Som gäst saknar du privilegier.

cron