Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
"Morgonens brödbak involverade även familjens yngsta medlem och resultatet blev ett saftigt och gott morotsbröd."

:shock:
LCHF-dieten, nu även med barn som ingrediens. Vissa gör allt för att gå ned i vikt.

Dagsform: Mja. Mjao?


20 juni 2015, 12:52
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Lite bättre än igår. Kanske är det trots allt glutenintolerans. Jag kan leva utan gluten. Visst blir det bökigt, men får jag må bra är det värt det.


20 juni 2015, 14:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Då håller jag tummarna för att det ska vara lösningen.

Min dagsform är URK. Har av okänd anledning tillbringat hela dagen på Aspergerforumet. Varför gjorde jag det?
Behöver akut avgiftning. Har inte tid med det här.


20 juni 2015, 18:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fortsatt oavgiftad.
Nu är jag istället fruktansvärt sugen på att gå ut och tjejfesta (no men allowed) med TJEJERNAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Girls only.


20 juni 2015, 21:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det är alldeles för lätt att fastna i diskussioner... Själv har jag gjort det på facebook. Ibland får jag för mig att det går att nå fram till alla med kloka argument. Dumt, dumt. Man kan säga att karln motbevisade sina egna poänger genom sin egen retorik, men det kommer han aldrig att fatta. Vilket i sin tur motbevisar hans poänger. Det går inte att föra en begåvad diskussion med någon som inte tror att begåvning existerar. Sorry, jag säger B men inte A och C, men jag orkar inte ta det en gång till, och jag behöver ändå få muttra någonstans.

Tack för tumhållandet, CRA!

Shit, jag tror att jag är kär i Doctor Who. Är jag inte lite för gammal för att svärma för fiktiva karaktärer?! :shock: :P


21 juni 2015, 03:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Citera:
Är jag inte lite för gammal för att svärma för fiktiva karaktärer?! :shock: :P

Nej. Det är du inte.

:geek:


21 juni 2015, 13:03
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
:D Vilken tur!


21 juni 2015, 16:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag har insett att ett ypperligt mått på mitt mående är hur lätt jag spöar exmaken i wordfeud. När jag började med 5-htp, enzymer och aktiva B-vitaminer och trappade ner antideppet blev jag märkbart bättre på wordfeud/alfapet efter flera år då exmaken vunnit de flesta av gångerna (vilket jag tyckte var märkligt eftersom jag alltid varit briljant på det spelet). När jag fick slut på enzymer och aktiva B-vitaminer började en rejäl svacka. När jag började med dem igen efter att ha haft slut på dem en längre tid, då började jag spöa skiten ur honom igen. Så kom pollensäsongen och det gick trögare. I samband med att kroppen började vägra gluten spöade han skiten ur mig. Men efter några dagars glutenfri kost har det vänt igen, och nu vinner jag gång på gång. Jag tror faktiskt att det är det mest påtagliga måttet jag kan utgå ifrån. Tur att jag gillar att spela det! :)


21 juni 2015, 23:34
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Uff.
Betalt alla - ALLA - räkningar.
Fick lite betalångest. Men resan är nu betalt. Och allt annat.

Igår var en helt snurrig dag på jobbet. Polisen kom, bråklarmet gick, folk hamnade i bälte, försökte tända eld på saker, åt upp andras gamla papperslappar och betedde sig allmänt galet. Det var som att jobba på ett dårhus. :01:
Precis som. ;)

Idag är jag på G med tusen saker; har precis beställt tid till polisens passexpedition till senare i veckan och 999 saker till då alltså.
Trevlig dag på er! :09:


29 juni 2015, 12:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Defekt.


29 juni 2015, 20:52
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron