Katten ÅT UPP FISKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 april 2015, 03:03
CodeRedAlert
Medlem
Re: Vad har du gjort idag?
Nej, förlåt. Det var ett aprilskämt.
Det kändes för grymt att låta någon gå på det...
Men jag måste hitta på något att lura sambon med innan vi går och lägger oss.
1 april 2015, 03:16
CodeRedAlert
Medlem
Aprilskämtet blev att jag berättade om min kollega som har kattungar och valpar som behöver nya hem och att jag lovat redan att ta hem en av varje. Han gick på det och våndades en bra stund över hur trångt det skulle bli och hur dyrt sen! Ena barnet fick besked om svenskt medborgarskap igår och då lurade jag andra barnet med att tyvärr gick inte hennes igenom så nu får hon vara finsk hela livet. Men jag är så dålig på att ljuga så hon gick på det i tio sekunder kanske.
Nu har vi alla fall dubbelt medborgarskap alla tre. Så nästa steg blir att skaffa pass till alla. Det är ett jäkla jobb att administrera en hel familj.
Idag har jag än så länge bara försovit mig. Knockad av stilnoct...ska det vara så svårt att somna?!? Och vakna.
2 april 2015, 12:42
Incognita
Moderator
Administrera en hel familj - viljet bra uttryck! Det är ju precis det man gör. Ett jäkla jobb är det ju också, som sagt. Jag tycker att det är alldeles fullständigt utmattande även med "bara" ett barn.
Idag har jag försökt administrera att få läkarintyg för vårdbidrag, mest dör att sonens diagnosföräskring faller ut ifall vi lyckas få igenom det. Det vore ju inte så dumt om han kunde få en 100000 att falla tillbaka på ifall han får det jobbigt som ung vuxen.
7 april 2015, 21:47
Incognita
Moderator
Jag har fyndat på burleskloppis idag! *kuttrar*
26 april 2015, 21:32
Zirre
Medlem
Spelat kubb.
2 maj 2015, 15:26
Savanten Svante
Medlem
Har ni somnat allihop?
7 maj 2015, 23:40
nallen
Medlem
Ja, det är bara du kvar.
8 maj 2015, 00:27
Savanten Svante
Medlem
Stackars mej!
8 maj 2015, 15:59
CodeRedAlert
Medlem
Vad har du gjort idag? Svara! Vad har du gjort? Vad HAR du GJORT?!