Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
CodeRedAlert skrev:
Schueberird skrev:
Ja, som ni kan se, så har jag lagt ut lite på bredden. Det måste ha varit efter att jag skaffade gasspis; all den där gasen fick mig att svälla upp.

Det är alltså gasspisen som ligger bakom även min svällande viktuppgång!?
Tack för klargörandet. Visste väl att det inte berodde på chokladen alltihop.

Din helkroppsvaxning påminner mig om min brasilianska vaxning vilket kommer ge mig mardrömmar inatt. :shock:

Ouch! Len som en liten flicka...

7 juli 2010, 23:52
Medlem
Schueberird skrev:

Ouch! Len som en liten flicka...

Eller som en jättejättegammal gumma.
De har inte heller så mycket hår kvar har jag hört.

Förresten ska man inte vara len som en liten flicka, det ger helt fel associationer i vissa sammanhang. Dessutom blir man inte speciellt len utav brasilian vax utan mer som extremt röd och svullen, lite som ett babianarsle fast på fel sida av kroppen. Låter lockande va? ;)

Förresten...vad är det för pinsamma avslöjanden jag skriver? Jag är ju kvinna och har självklart ingen som helst generande hårväxt.
Hur skulle det se ut?

8 juli 2010, 00:17
Medlem
Haha, som en döende generös 90-årig tant med lila hår och mycket pengar?

8 juli 2010, 00:39
Medlem
Exakt!

Vilket sammanträffande.

8 juli 2010, 00:48
Medlem
När vi nu ändå har passerat gränsen, så är det väl bara att fortsätta på redan inslagen väg ("No retreat, no surrender!"):
För att vara lite seriös, så tycker jag att det ser rätt skumt ut med brasiliansk vaxning på en vuxen kvinna (även om jag i och för sig kan se vissa fördelar med det). Jag har till och med jämfört sida vid sida och behårade trianglar vinner varje gång (utseendemässigt dårå). Jag tar hellre en djungel än en torr öken. Även om det kan vara snyggt och till och med snyggare utan hår på andra ställen (det ska jag inte hyckla med), så tycker jag nog att den här hårnojan nu för tiden är lite överdriven.

9 juli 2010, 00:13
Medlem
Jag skrev faktiskt ett ytterst pinsamt och intimt inlägg i den här tråden sent igår natt men den försvann ut i cyberrymden när internetuppkopplingen, påpassligt nog, bröts. Det var säkert min skyddsängels verk.

Men i korthet gick den ut på: Vad har du för hårfärg, Schueberird?

10 juli 2010, 15:23
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Men i korthet gick den ut på: Vad har du för hårfärg, Schueberird?

Ett ögonblick... *går och tittar i närmaste spegel*

Jag ser nu att jag varken har svart hår (vilket det dock hade kunnat vara) eller rött (vilket hade kunnat bli lite konstigt) eller blont eller cendréfärgat eller brunt (vilket det också hade kunnat vara). Min hårfärg ligger som vanligt någonstans mittemellan (= tråkig och inte särskilt unik).

På vilket sätt var denna fråga så ytterst pinsam och intim (det hade väl inte något med gardiner och mattor att göra!? :shock: ) (och intressant? (har du månne nyligen sett någon som du trodde var jag?))?

11 juli 2010, 23:11
Medlem
Schueberird skrev:
Ett ögonblick... *går och tittar i närmaste spegel*

Jag ser nu att jag varken har svart hår (vilket det dock hade kunnat vara) eller rött (vilket hade kunnat bli lite konstigt) eller blont eller cendréfärgat eller brunt (vilket det också hade kunnat vara). Min hårfärg ligger som vanligt någonstans mittemellan (= tråkig och inte särskilt unik).
Intressant uteslutningsförmåga.
Då är min nästa fråga: Vad har du för ögonfärg? (Det här är en sorts kartläggning.)

Schueberird skrev:
På vilket sätt var denna fråga så ytterst pinsam och intim (det hade väl inte något med gardiner och mattor att göra!? :shock: ) (och intressant? (har du månne nyligen sett någon som du trodde var jag?))?

Gardiner och mattor...? *funderar*
Nej.

Om du befann dig i Stockholm nyligen har jag kanske sett dig. Du kanske cyklade ända hit? Du glömde helt bort dig och trampade på och vips var du i Stockholm. 8-)

11 juli 2010, 23:21
Medlem
Kartläggning? Det låter farligt; vad händer när kartläggningen är klar? Får jag syra i ansiktet då?

11 juli 2010, 23:31
Medlem
Schueberird skrev:
Kartläggning? Det låter farligt; vad händer när kartläggningen är klar? Får jag syra i ansiktet då?

Ja, det beror helt på. Har du varit otrogen mot mig?

Hahaha! Förlåt.
Förvisso är jag rätt störd men inte riktigt så illa.

Jag har faktiskt fått solsting idag så allt jag skriver/säger/gör ska helt ignoreras. Kan bara inte gå och lägga mig än heller så tänker sitta här och spamma olika forum några minuter till.

11 juli 2010, 23:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.