Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Lycklig i Sveg, det ter sig för mig som lite av en bedrift, eller i alla fall ett tidsbegränsat tillstånd.


7 januari 2015, 22:41
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Tja, jag är nog för deprimerad för att drömma mig till skotska västkusten.


7 januari 2015, 22:43
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Drömde att jag var i finland och huset jag befann mig i explodera. Jag kan tänka mig trevligare sätt att vakna än att drömväggarna rasar ner över mig...


20 januari 2015, 11:50
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Aningen oväntat (okej, mycket oväntat med tanke på hur kvällen gick), men jag drömde att jag skicka mitt svar angående klassträffen.


26 januari 2015, 21:29
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag drömde häromnatten att jag försökte få en kärleksrelation att fungera med Sheldon i Big Bang Theory. :01:

Inatt var det något om att hoppet om världen låg i hjortron och silly walks. Det och en massa dravel som jag inte har lust att återge.

Jag drömmer väldigt knasigt och livligt sedan jag började med 5-htp. Har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt.


29 januari 2015, 11:37
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Incognita skrev:
Jag drömde häromnatten att jag försökte få en kärleksrelation att fungera med Sheldon i Big Bang Theory. :01:

Inatt var det något om att hoppet om världen låg i hjortron och silly walks. Det och en massa dravel som jag inte har lust att återge.

Jag drömmer väldigt knasigt och livligt sedan jag började med 5-htp. Har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt.


Efter att faktiskt ha sett några avsnitt av Big Bang Theory så kan jag förstå denna din förundran över din dröm om Sheldon... :D


29 januari 2015, 13:06
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Återigen en märklig filmbrist.

Drömde att jag var tillbaka i finland och morsan krävde total insyn i mitt liv omgiven av min mellanstadieklass.


31 januari 2015, 10:53
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Drömde något om att någon såg en Vorlon. Och jo, jag var upptagen av Babylon 5 igår.


2 februari 2015, 10:11
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Någon viskar i mitt öra: "Du är en gryta, du är en gryta!"


2 februari 2015, 15:46
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Meppe skrev:
Drömde något om att någon såg en Vorlon. Och jo, jag var upptagen av Babylon 5 igår.


Nu minns jag. Det var Delenn.


3 februari 2015, 22:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron