Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag drömde någonting om en ny frisyr jag skaffat mig. Jag var inte nöjd, frisören var det däremot. Det var någon sorts hockeyfrilla fast väldigt långt baktill. Kände mig väldigt besvärad och fel överlag.

Drömmer enormt mycket varje natt nu. Men kommer inte ihåg vad.


30 juni 2010, 23:05
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
CodeRedAlert skrev:
Jag drömde någonting om en ny frisyr jag skaffat mig. Jag var inte nöjd, frisören var det däremot. Det var någon sorts hockeyfrilla fast väldigt långt baktill. Kände mig väldigt besvärad och fel överlag.

Drömmer enormt mycket varje natt nu. Men kommer inte ihåg vad.

Den där frisyren iur drömmen-den låter:ser för mig posttjeckisk ut.
Jag brukar drömma att jag inte drömmer när jag drömmer (!) Jäkligt jobbigt faktiskt !!


3 juli 2010, 06:56
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag brukar inte sällan drömma att jag drömmer när jag drömmer. Jag vaknar upp i flera nivåer för att till slut och änteligen vakna i den verkliga världen (tror jag).


3 juli 2010, 13:17
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Det låter som om du lycka(t)s fånga en drömtråd,Schueberird.


4 juli 2010, 06:50
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag drömmer att jag vaknar och sedan att jag vaknar igen och igen och och igen och igen och igen och igen och igen...


4 juli 2010, 13:59
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag har några gånger hållit på att vakna i fel värld, efter vad det har känts som. Gör mig nyfiken, men tyvärr (eller välmotiverat, hur vet jag?) har jag blivit så rädd att inte hitta tillbaka till den här (?) världen att jag har gjort en kraftansträngning för att vända tillbaka och gå in i rätt vakenhetsgruvgång (/kliva på rätt vakenhetståg eller vad som nu har varit den drömmens metafor).


4 juli 2010, 16:05
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Det vore coolt (kan jag åtminstone som utomstående bektraktare tycka) att någon gång undersöka den där världen (typ som i René Daumals Tem Gweff).

Jag vaknar och tycker att världen omkring mig är så konstig (ungefär som man i vaket tillstånd kan tycka att ens drömmar är), men sedan vaknar jag igen och inser varför jag tyckte att världen var så konstig.


4 juli 2010, 16:27
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
:mrgreen: -drömmandes mig tillbaka...till the stage of :arrow: 8-) world


4 juli 2010, 21:35
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
jag har börjat drömma igen...


5 juli 2010, 01:49
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
carl skrev:
jag har börjat drömma igen...

Vad har du börjat drömma igen, Medlem carl ?


6 juli 2010, 00:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron