Re: Vad har du gjort idag?
Igår och idag har jag systematiskt gått igenom stora högar med papper som antingen skulle in i diverse pärmar eller kastas. Nu är det i stort sett gjort, efter en fördröjning på något år...kastade papper från 2011 och framåt.
Har även lyckats fylla i OCH posta viktiga blanketter som blivit liggandes sedan i april. Och andra som inte hunnit ligga och vänta fullt så lång tid.
Har åkt skridskor (för första gången på 30år?) och anmält barn till diverse fritidskurser (teater, dans, gitarr) och justa ja - måste emaila en person.
Kan det vara extra tillskott av D-vitamin som har den här effekten?
Musicerat har jag också gjort. Det blev bland annat början till en sorts trap-låt.
Skapade fritt utan loopar och det blev alltså trapliknande dubstep av det. Ska utveckla den lite till och sedan söka efter en kvinna som kan rapsjunga på vulgärfeministtema.
I köket ståtar ett fång tulpaner (som jag egentligen inte gillar för de är så gnissliga) bredvid ett änglaspel med röda ljus. Jul möter vår?
Har snart packat ner alla julsaker, vi är på rätt sida av året för den här gången.