Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
Re: Dagsform
Tack Meppe! Nej, egentligen är det väl inte det...
|
11 december 2014, 20:49 |
|
|
nallen
Medlem
|
Jag drabbades av trippel-fail före 0900 idag. Ett dubbelfel från mäklaren - man ska INTE ha med andra människor att göra mer än absolut nödvändigt, särskilt ska man inte vara beroende av folk som inte ens orkar skriva fullständiga meningar i formell korrespondens. Och sen ett enkelfel i form av att åka direkt till och vänta på en föreläsning som visade sig ha blivit inställd igår kväll. God I hate people.
|
11 december 2014, 20:50 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Du får börja med tapping, nallen. Mantrat ska vara "Jag älskar folk". Upprepa 100 ggr.
Dagsform: Totalt utmattad men på ett delvis skönt sätt.
|
12 december 2014, 21:04 |
|
|
nallen
Medlem
|
Jag har inte för avsikt att göra en vana av att ljuga för vare sig mig själv eller för andra.
|
12 december 2014, 22:44 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Ni vet den där nidbilden av hur män blir när de är förkylda? Glöm den! Det är mycket mer synd om mig!
|
16 december 2014, 21:35 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Säg efter mig och korsa samtidigt armar och ben och titta upp i taket (fysisk inprogrammering) -JAG ÄLSKAR MÄNNISKOR.
|
17 december 2014, 01:43 |
|
|
Star Rover
Medlem
|
Sorry, Koden. Tror inte att det funkar på nallen. Intressant uttryck för begreppet "tough love" dock!
|
17 december 2014, 11:47 |
|
|
Incognita
Moderator
|
Jag vill också ha middag! Kan inte någon lämna en stor portion sushi utanför ytterdörren, plinga och sjappa?
|
17 december 2014, 20:41 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
|
18 december 2014, 13:31 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Jag kollade upp möjligheten att automatisera hela processen, men följande var det närmaste jag kom: http://mat24.se/
|
18 december 2014, 14:00 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|