Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Meppe
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Sett på Spirit - Stallion of the Cimarron. Handlat. Konstaterat att det börjar bli kyligt. Plockat fram vinterjackan. Flyttat mina saker från fickan i höstjackan till fickan i vinterjackan.
Sen åt jag också dumplingar. Det blev andrahandsvalet med både fyllning och dricka, jag kom för sent.
|
29 november 2014, 20:02 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Fått städat (varav det mesta inte min förtjänst), doserat upp mina medz och tillskott för en vecka i förväg (det blir en burk per dag, finns ingen tillräckligt stor dosett), rensat bland papper, gjort ett tråkigt telefonärende, handtvättat, lagat ett storkok grönsaksbas till grytor, lagat annan lunch, bokat tvättid, rensat kylskåpet, slängt sopor, rensat högar, packat jobbpapper i en stor resväska att ta till jobbet, börjat packa för helgen, blivit sugen på att köpa en siames.
|
5 december 2014, 14:07 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Lyckats ställa klockan på ringning en timme för sent, men vaknade å andra sidan en timme innan klockan ringde, så det gick på ett ut.
|
6 december 2014, 13:35 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Jag var fortfarande kvar i en timme senare-läget några minuter när jag vaknade och var nöjd över att ha en hel timme extra på mig - innan jag insåg vad jag hade gjort.
|
6 december 2014, 13:41 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Som tur var gjorde jag iordning frukosten redan innan jag gick och lade mig.
|
6 december 2014, 13:43 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Jag har just kommit hem från en fantastisk dansupplevelse.
|
6 december 2014, 23:36 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
...och trevligt sällskap, icke att förglömma.
|
6 december 2014, 23:48 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
 Sällskapet tyckte detsamma, båda två.
|
7 december 2014, 17:09 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
 Jag har ett vagt minne av att jag kanske sade en del underliga saker, men det bjuder jag i så fall på. 
|
7 december 2014, 18:36 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
|
8 december 2014, 01:47 |
|
|