Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu är det natt! :D


28 november 2014, 10:33
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Snart är det jul i December :01:


28 november 2014, 16:30
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
En juldikt:
God jul i båd stuga och tjäll
tomten heter Kjell
och är inte särskilt snäll
ligger och skrevar och kommer på din fäll som den mormor du älskade högst av allt på jorden gav dig bara dagar innan hon gick bort och du grät lika mycket som du gråter nu för Kjell är bara namnet på din nya dildo.


23 december 2014, 12:18
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
That escalated quickly! :lol:


23 december 2014, 12:24
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Kan kroppen äta upp något av utifrån kommande sperman inifrån sig själv? Genom osmos.


11 januari 2015, 23:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ja, den samlas i blindtarmen och när den är full, det är då den måste tas bort - eller tömmas medelst sugrörskirurgi.


12 januari 2015, 00:34
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
No hiding place on the mountain.

Kan inte vänta på att komma till den Babylon 5 episoden. Jag ska se på "Into the fire" på lördag. Om jag inte har kommit dit ser jag den iallafall. Om jag kommit förbi den ser jag den igen.

"I'd like to live just long enough..."


13 januari 2015, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nananinananna nanananinaaaaaaa eller hur den går.
ANSLAGSTAVLAN!
Citera:
Jag efterlyser en dos sömn som man inte vaknar ur efter en timme.


*steg som avlägsnar sig*


20 januari 2015, 06:01
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det var en gång...


..ett ensamt barn. Hen satt i sin säng vid fönstret och tittade ut över bilarna på parkeringsplatsen, på lekparken bakom garagelängan, på trevåningshusen mittemot. När mörkret föll kunde man se rakt in i andras familjeliv, en kvinna i rosa morgonrock som stod och diskade i lysrörets sken, en hel familj som samlats vid det runda matbordet, ångande kastruller på spisen och halvvissna tulpaner i en vas, barn som sprang fram och tillbaka genom köket mellan hall och sovrum tills en arg svart föräldrasilhuett, inramad av det flimrande blå tv-ljuset, uppenbarade sig i dörren till vardagsrummet.
En natt hade hen tom. sett ett par skuggestalter som med öppna morgonrockar omfamnade varandra i det gråa skumrasket. Det svaga gula skenet från hallen nådde nästan fram till kylskåpsdörren där morgonrockarna sakta gled ned på det osynliga golvet. Hen hann se en upphetsande glimt av nakna bröst, knådande händer och kroppar som tog spjärn mot varandra innan något fick paret att kvickt flyga isär, hastigt rafsa upp morgonrockarna och fly ut i ett angränsande rum.


12 mars 2015, 03:02
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Åh! :09: Det här forumet håller på att leva upp igen! Det är nog vår även i cyberrymden. :08:

Jag vill också hinna skriva. Var tar min tid vägen? Obegripligt!

Vill skriva fina brev till fina människor. Det kommer.


14 mars 2015, 01:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron