Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sett en film, varit vaken, förberett dagens middag och planerat frukosten (baka scones med filmjölk den här gången, koka ägg och slajsa lite frukt).

18 november 2014, 07:53
Medlem
Idag har jag träffat på en hel hög med idioter. En hel tomtearme. Och det var EFTER att jag nästan kommit försent till tandläkaren i morse.

Hade jag haft nåt att sova på hade jag gått och lagt mig nu, så den här dagen fick ta slut.

18 november 2014, 19:34
Medlem
Är det bättre igen Svanten? :06:

Jag har mest sovit idag efter gårdagens heldag på The Job. Sedan vaknade jag av att sambon gastar om att katten har rymt, springer ut och fångar in henne efter en del om och men, ringer ett samtal för att avboka ett möte som visst skulle vara först nästa vecka (höh liksom) och äter nu messmörfrukost.
Snart är det kväll men först ska minstingen på sin teaterlektion.

19 november 2014, 16:02
Medlem
App app app!
Nu ska vi sova.

21 november 2014, 01:47
Medlem
De senaste dagarna har jag kört 48-timmars dygn.

22 november 2014, 10:47
Medlem
Fått ett så kallat industrilandsproblem på halsen. Den industriella internutredningshanteringsindustrin hanterar frågan internindustriellt tills vidare.

25 november 2014, 18:25
Medlem
Insett att jag inte minns vad allt jag höll på med igår. Satte datorn på viloläge inatt för att hålla kvar min flikar. En blogg, youtube, der spiegel, google och ett googleresultat. Sen har jag någon pandoraflik som jag för närvarande inte har en aning om vad den innehåller.

28 november 2014, 11:44
Medlem
TV tropes. Det var odramatiskt.

28 november 2014, 11:45
Moderator
Tjoho, jag har hittat en billig sportlovsresa för sonen och mig! En vecka för oss båda på ett femstjärnigt hotell i Antalya, Turkiet, all inclusive, för knappt 5500kr! Inklusive resa och transfer och incheckat bagage. Är inte det nästan för bra för att vara sant?! De har nog inte koll på hur mycket en storvuxen hungrig nioåring kan äta. För att inte tala om hans mamma...

28 november 2014, 12:43
Medlem
Incognita skrev:
Tjoho, jag har hittat en billig sportlovsresa för sonen och mig! En vecka för oss båda på ett femstjärnigt hotell i Antalya, Turkiet, all inclusive, för knappt 5500kr! Inklusive resa och transfer och incheckat bagage. Är inte det nästan för bra för att vara sant?! De har nog inte koll på hur mycket en storvuxen hungrig nioåring kan äta. För att inte tala om hans mamma...

Storgrattis, Inco! :D

29 november 2014, 05:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.