Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
1:ans vagn? Nope, det var inte jag. Den linjen känner jag inte ens till.

Nä, jag tänkte väl det, det var ju 1:an från Frölunda in mot stan, typ.

24 oktober 2014, 19:58
Medlem
Tack vare stor husspindel fick jag en kvällspromenad idag, vilket var riktigt skönt med frisk luft, precis lagom temperatur, lagom mycket folk (det vill säga knappt några alls :P ) och väldigt avkopplande.

25 oktober 2014, 02:45
Medlem
Insett att jag gjorde ett tillägg på TV tropes inatt. Antagligen också gjort det på den här sidan av midnatt.

25 oktober 2014, 10:25
Moderator
nallen skrev:
Incognita skrev:
1:ans vagn? Nope, det var inte jag. Den linjen känner jag inte ens till.

Nä, jag tänkte väl det, det var ju 1:an från Frölunda in mot stan, typ.

:lol: Så du tyckte att du såg mig där av alla ställen? Lustigt nog har jag faktiskt inbillat mig vid något tillfälle att jag sett dig på något tåg också.

26 oktober 2014, 22:44
Moderator
Idag har jag mest smält en väldig massa intryck efter en synnerligen intrycksrik gårdag som jag inte riktigt vet hur jag skulle kunna beskriva utan att det lät alldeles befängt. Hm... Det var bl a en workshop i inkännande beröring. En främmande människa grät ut under mina händer. Det handlade mycket om tillit. Sammanlagt fyra workshoper, och så middag och dans på det. Mentalt väldigt naket, fysiskt (materiellt) betydligt mindre naket, men ickedestomindre väldigt kroppsligt. Milde himmel, att jag vågat delta i något sådant!

Så har jag haft fina samtal med fina människor idag och varit ute i naturen och ätit thaimat (utan allergifarlig chili) i en pytteliten restaurang/kiosk med sittplatser för två personer vid en pytteliten barbänk. Katten har fått följa med den här helgen, så jag har inte behövt oroa mig för att han skulle känna sig ensam.

26 oktober 2014, 22:55
Medlem
Idag har jag inbillat mig att jag inbillat mig saker, men även varit ute på vift i storstaden; bland annat har jag promenerat ut till förorten.

26 oktober 2014, 23:57
Medlem
Incognita skrev:
Lustigt nog har jag faktiskt inbillat mig vid något tillfälle att jag sett dig på något tåg också.

Det är vore inte så långsökt ändå, det är ju inte alldeles sällsynt att jag åker tåg till eller från flyghuvudstaden... och det innebär för det mesta Pekingpassage.

27 oktober 2014, 11:26
Medlem
Slagits mot vägglöss, suttit bredvid en nästandöd på tåget hem.
Sedan kom en tv-stjärna in och satte sig mittemot en kvinna med halva ögonbryn och fejkchanelväska.

28 oktober 2014, 02:30
Medlem
Under de senaste dagarna har jag börjat bekanta mig med Unreal Engine 4 inför nästa (kommersiella) spelprojekt. Jag har även kollat lite på CryEngine, men valet kommer nog att falla på UE.

29 oktober 2014, 06:41
Moderator
Är just nu på halloweendisco med min son. Det är hyresgästföreningen som håller i det. Han är liemannen och jag är ngt slags häxa. Vi är sminkade och allt. Det är hemskt rörigt, men nu har sonen dansat lite iaf, och fått en godispåse. Tänk om han vågade prata med något av de andra barnen - det vore kul.

Vi har laddat ner ngt slags programmeringsverktyg för barn också, samt kämpat med besvikelsen i att det inte går att göra spel på en gång.

Mellanvårdsmöte idag. Har tränat på Ross Greene. Mkt bra verktyg.

På jobbet gick jag igenom ljudinspelningar och hjälpte en doktorand med ett abstract.

29 oktober 2014, 20:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.