Noterat, Meppe. Men jag hoppas att du slipper hamna i blåskärmsläge. Det låter som en väldigt jobbig upplevelse.
Du
har rätt att vara på planeten, men jag kan relatera till känslan att betvivla det. Jag tvivlade ofta på mitt eget existensberättigande när jag var yngre. Även om jag verkligen inte alltid själv upplever att jag tillför så särdeles mycket, har jag ändå inte
den känslan längre, och det är jag innerligt tacksam för.
Jag har skrivit av mig i en flummig facebookgrupp och fått riktigt användbara infallsvinklar på känslan jag hamnade i tidigare idag, samt korresponderat med några människor som jag håller kära, så nu känns det faktiskt bättre, även om energin fortfarande lyser med sin frånvaro. Dessutom tror jag nästan att en healer flirtade med mig. Kanske (och kanske rentav högst troligt) var det inte alls någon flirt, utan "bara" genuin omtanke, men medge att det vore lite roligt om någons pickup-line vore att erbjuda sig att skicka healing till ens katt!
Det får iaf mig att fnissa lite för mig själv.
CRA, tack för dina ord! Jag vet inte om jag någonsin kommer igen, men det är iaf väldigt glädjande och hoppingivande att du återfått din energi.