Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mayday, mayday! Jag har ätit för många 70-talscanapeer. :| Mår illa. Ett storband spelar 70-talslåter vädigt proffsigt, men jag har fått en överdos och är alldeles sjösjuk. :? Och jag skall slagga på en tältsäng hos en människa jag inte känner. Just nu längtar jag hem till min egen säng och min katt, trots att jag här har en massa härliga människor från min studietid.


27 september 2014, 22:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Människan jag inte känner är fasligt trevlig. :) Har fått ett alldeles eget rum här nu. Det blir bra. Vi babblade hela vägen hem (det var en bra bit att gå) och det var faktiskt inte alls krystat. :)


28 september 2014, 01:39
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Sitter på ett sabla proppfullt tåg och känner mig i vägen. Är hungrig men känner inte att det finns utrymme att börja rota i väskan efter matsäcken.


28 september 2014, 21:08
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Varför varför varför tog jag inte med en bok?! Det är tråååååkigt att sitta på tåget utan litteratur.


28 september 2014, 21:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Varför blir jag så dödstrött efter att ha träffat människor jag tycker så mycket om? (Retorisk fråga, uttryck för frustration snarare än en faktisk undran)

Veckan har bara börjat och jag ligger redan hopplöst efter.

Men utan att träffa människor jag tycker om ser jag ingen mening alls med att ens försöka hänga med.


29 september 2014, 12:12
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Iofs har jag ju inte enbart träffat människor jag tycker om, utan också minglat med folk jag aldrig träffat förut i en bullrig miljö. Och trängts på tåg. Länge.


29 september 2014, 12:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
En erfaren tågpendlare ser till att planera sina resor så att han åker med turer som inte är fullsatta om det över huvud taget är möjligt.
:geek:


29 september 2014, 19:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det var inte möjligt. Inte om jag skulle hinna göra det jag skulle göra. Och om jag inte hann det skulle det ju vara ganska meningslöst att överhuvudtaget sitta på tåg i flera timmar.


29 september 2014, 21:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har ägnat kvället till att smått misstroende skratta åt hur direkt löjlig min situation är. Skrev ner allt, och det låter som en sammanfattning av en dålig bok.


29 september 2014, 21:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött, tröttare, tröttast.
Det är jobbigt att jobba. Det kanske ska vara det?

Men jag är fortfarande kvar i skogen och cykelturen och bland glupska svanungar, kanadagäss och vanliga gäss - i anden alltså. Bildbevis finns.
Raz i Rob'n Raz var också med på ett hörn. Han såg ut som Ali G. enligt sambon.


3 oktober 2014, 21:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.