Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Nästa
Drömfångartråden 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag minns att jag tänkte i drömmen att de här skulle kunna bli en klardröm, men det kändes liksom inte som prio ett när jag var sprängkissnödig.


29 september 2014, 08:51
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag känner igen det där att var kissnödig och drömma om toaletter på konstiga ställen - eller väldigt konstiga toaletter. Det är nästan som att hjärnan försöker säga en något... :04:


29 september 2014, 13:22
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Inte bara jag som drömmer så knepigt alltså? Och som försöker lösa problemet i drömmen istället för att ha vett att vakna? Haha!


29 september 2014, 14:11
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag kan förstås bara tala för mig, men jag tror inte att det är så ovanligt.


29 september 2014, 14:29
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Schueberird skrev:
Jag kan förstås bara tala för mig, men jag tror inte att det är så ovanligt.


Instämmer. Känner igen beskrivningarna på egna extrema nödighetsdrömmar jag har haft. :04:


30 september 2014, 00:54
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Det där måste ju ha varit en dröm, för jag skulle inte göra något så korkat när jag är vaken. Drömde att jag besökte youtube med avsikt för att få en film och spela i hjärnan. Nå, det fungerade ju. Spelar gör den. Och inte är jag förtjust i det.


12 oktober 2014, 08:13
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Femte gången jag har någon variant av den där drömmen. Jag skulle fråga hur tusan det gick till den här gången, men det är helt jävla uppenbart.


12 oktober 2014, 08:44
Moderator
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag skulle resa någonstans och få med mig fem katter och två spädbarn samt samordna mig med min kusin som ändrade sig hela tiden, och jag hade världens sjå att få till det med förbindelser (en jämrans massa tåg, byte i olika städer och förfärligt dålig skyltning) och få med allihop och dessutom ta hand om dem.


22 oktober 2014, 20:56
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Meppe skrev:
Det där måste ju ha varit en dröm, för jag skulle inte göra något så korkat när jag är vaken. Drömde att jag besökte youtube med avsikt för att få en film och spela i hjärnan. Nå, det fungerade ju. Spelar gör den. Och inte är jag förtjust i det.


Och inte ens en vecka senare ser jag på filmen med samma mål. Jag är en fullkomlig idiot när jag är vaken också. Uppnådde visserligen vad jag försökte, men det måste ju finnas enklare sätt...


22 oktober 2014, 20:59
Medlem
Inlägg Re: Drömfångartråden
Jag och en brunhårig kvinna skulle bygga en helt ny sorts spis, som vi konstruerat och framställt bygginstruktioner till. Ingen av oss hade erfarenhet av sådana byggnationer, men vi övertygade varandra att det nog skulle gå ändå på något sätt. Vi satt bredvid varandra, kind mot kind, och studerade ritningarna.


2 november 2014, 07:08
Ny tråd Svara på tråd  [ 966 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron