Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött här med men nöjd med min prestation. D.v.s. att jag gick till arbetet båda dagarna som jag skulle fast att jag knappt sovit och överhuvudtaget var helt dödstrött och omotiverad.
BRA GJORT!!!
Duktig löneslav.

*avlägsna applåder*


5 september 2014, 00:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
*applåderar*

Och jag har lyckats få sonen till skolan i god tid två dagar på raken. Riktigt god tid alltså, så att han hunnit leka på skolgården på morgonen. Helt otroligt! :D


5 september 2014, 21:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ja, det var bra presterat av oss.

Nu går jag och väntar på Rösten. Eller De Märkliga Skeendenas Tid. Jag är så pass ansträngd och trött så jag borde ju rimligtvis falla ner i en liten reaktiv psykos.

Men än har inget övernaturligt skett. :04:


8 september 2014, 22:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Om man inte räknar med ett gäng poliser idag som plötsligt dök upp framför entrén på mitt jobb och hade picknick?
Några gick in i skogen bredvid och kissade också - är inte det böter på det? Vi borde ha filmat.

Fast det kanske inte var övernaturligt utan mer som väldigt udda.


8 september 2014, 22:52
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Slutkörd. Jag orkar inte städa upp det där kaoset också. För den delen, med min historik skulle jag väl starta tredje världskriget eller något. Har haft dragkamp i hjärnan hela dagen med undantag av den timmen som jag såg på Simpsons för att få någon paus.


8 september 2014, 22:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Äsch, jag lyckas inte bli psykotisk, bara komatös.

Just kiddin' - I hope.

Mycket, mycket slutkörd. Lyssnade igenom min musikproduktion so far och dog av genans litegrann. Huuu så dålig jag varit. For so long. Även fortsatt men nu hör jag iaf. all(?) the flaws.
Sorry for swenglish. My brain is dead.

Good night.


12 september 2014, 01:48
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Huvudvärk!!!!!!!!!!!!!! :05:

Komponera mera. Eller också inte eftersom det ger huvudvärk. Den här låten är den femte ofärdiga. Tydligen vill jag bara göra ofärdiga låtar nu.

Ska ta en Alvedon och fortsätta om en stund.


13 september 2014, 01:13
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag var det segt! :( Något som piggar upp skulle sitta fint.


19 september 2014, 17:28
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Önskar jag vore kapabel att pigga upp. Pms och begynnande vinterdepp är ingen peppig kombination. Jag tror att jag påverkas rejält av att mängden dagsljus minskar så snabbt nu. Har för mig att jag fick det förklarat förra året att ljusminskningen är som störst vid den här tiden och att man därför kan reagera så kraftigt redan nu trots att det ännu är ljust hyfsat länge.

Men igår mådde jag påtagligt bättre efter träning. Jag antar att det verkligen får fräs på signalsubstanser och hormoner. Får se till att ta mig iväg till träning mycket den här veckan.


22 september 2014, 09:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Extremt jobbigt skov av tics plågar mig. :x


24 september 2014, 07:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron