Ett tips till de som tycker animerade avatarer är jobbiga. Tryck på ESC-knappen så slutar de röra sig till man laddar om sidan!
28 juni 2010, 03:51
CodeRedAlert
Medlem
Re: Avatar
Oh, tack!!!!! Äntligen slipper jag det där blinket.
*ESC*
30 juni 2010, 23:16
carl
Medlem
lol.! . prova att byta bild Jag kan däremot inte esc:a mig ur "the blinking horror"
30 juni 2010, 23:55
Lakrits
Avslutat konto
Jag har markerat CodeRedAlert som ovän enkom och endast för att hans/hennes/dess avatar är så jobbig. På så sätt kan jag själv välja när jag vill utsättas för den.
1 juli 2010, 14:19
Zombie
Moderator
carl skrev:
Om alla hade såna avatarer skulle det kännas för mycket. en spelar inte så stor roll.
Instämmer. Men jag vet ju att det särskilt i våra kretsar finns de som bara inte klarar det - Lakrits är inte ensam.
Savanten Svante skrev:
Ett tips till de som tycker animerade avatarer är jobbiga. Tryck på ESC-knappen så slutar de röra sig till man laddar om sidan!
Tack! En till av dessa finesser man aldrig skulle haft en susning om om man inte av en slump...
1 juli 2010, 15:23
CodeRedAlert
Medlem
Lakrits skrev:
Jag har markerat CodeRedAlert som ovän enkom och endast för att hans/hennes/dess avatar är så jobbig. På så sätt kan jag själv välja när jag vill utsättas för den.
blinkblinkblinkblink....
Okejrå! Byter väl då. Eller orkar inte leta efter en ny just nu men iaf.
Du gillar mig.
1 juli 2010, 18:23
Lakrits
Avslutat konto
CodeRedAlert skrev:
Du gillar mig.
Ja, lite bättre nu i alla fall. Men eftersom jag inte vet vem du är, så låter jag beslutet vänta tills utredningen kommer med sitt slutbetänkande.
1 juli 2010, 20:58
rdos
Medlem
Min nya avatar är väl iaf häftig? (den blinkar inte heller)
1 juli 2010, 23:30
asponomen
Medlem
rdos skrev:
Min nya avatar är väl iaf häftig? (den blinkar inte heller)
-------------------------------------------------------------------------------------------- Cool ! Den ser sylvass ut !