Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sett på film. På polska. Utan text. Jag överraskade mig själv med hur bra jag hängde med. Hade visserligen sett filmen en gång tidigare, men det gick ändå över förväntan med tanke på att första gången jag såg den var det dålig bild och jag fick anstränga mig för att höra vad som sades.

11 augusti 2014, 21:05
Medlem
Förundrades över akinatorn. Den visste att jag tänkte på någon levande britt som inte har samband med underhållningsbranchen och inte hör till kungahuset. Sedan gissar den rätt. Hur tusan gick det där till?!

11 augusti 2014, 23:09
Medlem
Vaknat mitt i natten, som vanligt.

12 augusti 2014, 03:14
Medlem
Var du tvungen att väcka mig också? ;-)

Antingen går jag upp och jobbar en stund eller så försöker jag somna om.

12 augusti 2014, 03:41
Medlem
Schueberird skrev:
Idag för ungefär en vecka sedan var jag på Kraftwerkkonsert i ett gammalt stenbrott. :D

Utöver det har jag upplevt det värsta åskvädret i mannaminne och varit ute på diverse andra äventyr.

Bland annat har jag fått tillfälle att fundera på hur det kommer sig att de tjejer som visat intresse samtliga haft stora bröst - och då menar jag alltså den naturligt moderliga typen av stora bröst (inte den där andra, sönderopererade typen). Ger jag verkligen ett sådant sårbart intryck att det drar till sig alla mammatyper därute? Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det: Visst är det trevligt med uppmärksamheten, men incest är liksom inte min grej. Dessutom tycks de kvinns som jag anser mig vara kompatibel med inte alls vara intresserade (eller så är de redan ihop med någon sorts fadersfigur av ansenlig längd - som säkert också ägnar sig åt något satans gitarrplonk framför diverse lägereldar :roll: ). Nåväl, det jag i nattliga stunder av lika sporadiskt som plötsligt uppblossande själsångest längtar efter mest är också det jag fruktar mest, så det går väl på ett ut. 8-)

12 augusti 2014, 04:48
Medlem
http://www.salon.com/2013/08/17/9_weird_facts_about_breasts/

1. Poor men like big breasts while financially secure men prefer smaller breasts.
  2. Hungry men desire big breasts while satiated men prefer a smaller chest.
  3. Men not interested in fatherhood find large breasts less attractive.
  4. Squeezing breasts may prevent cancer.
  5. Women who get breast implants are three times more likely to commit suicide.
  6. Sexist men prefer large breasts.
  7. Bras accelerate sagging.
  8. Men who like small breasts prefer a submissive partner.
  9. Staring at boobs extends a man’s life by five years.

Ja, det är sådant här jag funderar på när jag väntar på att DromEd ska bli klar med processandet. :P

12 augusti 2014, 07:28
Medlem
Som den ickesexist jag är förkastar jag naturligtvis genast alla kvinns med för stora bröst och därför har jag alltid en hink med vatten och grovkalibrerad gradering i beredskap när jag dagligen besöker lämplig köttinstitution:
- Hej snygging, ska du med hem till mig!?
- Var god doppa boobsen i hinken här så att jag kan mäta volymen!
- Okej.
- Ja/Nej!

Se där, ett recept på framgång!

Spoiler! :

12 augusti 2014, 08:37
Moderator
Men Schueberird, du menar väl ändå inte på fullt allvar att alla kvinnor med stora "naturligt moderliga" bröst av naturen är särskilt moderliga till sin personlighet och söker sårbara småpojkar att mamma?!

Jag kan försäkra dig om att min bröststorlek har mycket lite att göra med mina romantiska preferenser, och jag skulle tro att det gäller de allra flesta bröstbärare.

Ej heller sitter min personlighet i brösten.

12 augusti 2014, 11:14
Medlem
:lol:

Införskaffa en t-shirt där dina bröstpreferenser ang. storlek framgår tydligt, Schubbe. En sorts programförklaring.

12 augusti 2014, 14:42
Medlem
Jag har kollat på nya jobb idag och varit förjävlig men eftersom jag var en så lysande sexpartner igår så är jag än så länge på plussidan. Men det är på upphällningen alltså. Snart måste jag tanka på med snusk igen eller så hamnar jag rejält på minus.

Relationer är en ständig balansgång i manipulation. :04:

Eller så får de uppfinna snällpiller.

12 augusti 2014, 14:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.