Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag urvriden - imorgon uppvriden?

Min dagsform är morgondagens.

29 juli 2014, 20:45
Medlem
Gärna!
Jag ska visst tapetsera om här och renovera i alla rum, köpa nytt möblemang, också till alla rum och fixa. Sen så ska vi skaffa hund, sambon ska börja plugga igen och själv ska jag söka fler jobb att jobba på eftersom jag börjar tröttna på nuvarande och barnen ska byta skola.

Jag är förresten svennabanana nu. Hurra.
Gud vad trött jag är.

29 juli 2014, 20:49
Medlem
Tillägg: Göra en video till en låt snarast och lägga upp på youtube. Bara att jag inte lyckas få någon av de gratis moviemaker programmen att fungera med de filformat jag försöker jobba med. Vi ska även skaffa pass till hela familjen och resa bort under vintern.

Så fort jag får tillbaka min energi igen, vill säga. 8-)

29 juli 2014, 20:54
Medlem
Akta så att du inte blir snevriden.

29 juli 2014, 21:01
Medlem
:P

29 juli 2014, 21:10
Moderator
Välkommen som medborgare, CRA! Det är bra, vi behöver vettiga väljare.

Det är bra med mig, trots att jag hamnat lite mellan olika ekonomiska system. Det kunde vara betydligt värre. Jag överlever på den inkomst jag har.

Jag är på Pride och pratar poly, har just deltagit i en paneldiskussion med en väldigt trevlig publik, väntar på ett annat åtagande och kvällens mingel och en eventuell dejt.

Jag badar mycket, träffar härliga människor, är sjukt social och krånglar löjligt mycket med logistiken, tar mig tid för mig själv med jämna mellanrum och lär mig att prioritera.

Pride Park är så inte min grej. Pride House är trevligt i lagoma doser. Personerna jag tycker om är viktigast. Och andrum. Att ligga och flyta i böljan den rosa i solnedgången, det är grejer det.

31 juli 2014, 16:33
Medlem
Tack! :)

Jag orkar inte med Pride i år, tror jag.

Dagsform: Helt absorberad av diverse tragiska livsöden på jobbet. Svårt att stänga av tankarna.

1 augusti 2014, 00:36
Moderator
lyckopirrig

2 augusti 2014, 01:01
Medlem
trött och gubbsur med ömma fötter

2 augusti 2014, 16:17
Medlem
Vad har du gjort med dina fötter?

3 augusti 2014, 00:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.