Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Hur göra mig av med **s mobilräkningar? 
Författare Meddelande
Medlem
Hur går det med medlarekontakten?

Har inte gjort nåt åt det eftersom det verkade finnas en vilja att lösa konflikten.

27 juni 2010, 00:15
Medlem
Snälla Yeti, ta det lugnt med det. Även om det skulle vara så enkelt att hon är psykopat punkt slut, fast jag har väldigt svårt att tro det, så tror jag bara du ställer dig själv i sämre dager med det. Hos alla utom sådana omogna förenklare man kanske inte vill ha för mycket att göra med. Det finns mognare sätt att både söka stöd och varna folk för psykopater (eller strulputtar eller vad man vill).

Vad just den här försummelsen beträffar kan också den ha mer komplicerade förklaringar. Har vi att göra med en person med struligt liv eller inte?

Förmodligen är hennes senaste svineri avsett att provocera mig just för att de verklighetsfrånvända storstadsakademiker som ska döma mig ska tycka mer illa om mig. Men jag har ändå aldrig haft som plan att sälja min själ för att få lägre straff, jag tänker inte ljuga om att jag tycker hela den här historien är enbart **s fel. Jag hade under lång tid försökt lösa den oerhört enkla konflikten genom att skriva till **, men hon vägrade. Hon har stängt alla vägar att lösa konflikten på ett bra sätt, jag kunde bara välja mellan att betala hennes telefonkostnader för lång tid framåt, eller ta till yxan. Alla andra alternativ har **, inte jag, vägrat.

Hon är skärpt när och endast när hon ställer till elände för andra, verkar det som.

Jag vet inte vilka mognare sätt som finns...

27 juni 2010, 01:03
Medlem
Har inte gjort nåt åt det eftersom det verkade finnas en vilja att lösa konflikten.
Du gick på den igen alltså..

Rekommenderar att ta kontakt med dem snarast.

27 juni 2010, 14:26
Medlem
Citera:

Nu har jag skickat ett mail.

27 juni 2010, 14:43
Medlem
Timeless skrev:
Citera:

Nu har jag skickat ett mail.

Bra. Om du förklarar hur det ligger till, så som du förklarat b.la här, så tror jag inte att de kan tacka nej till uppdraget. Du kan oxå länka till din blogg när de frågar efter mer information. Skadar knappast.

27 juni 2010, 15:01
Medlem
Bra. Om du förklarar hur det ligger till, så som du förklarat b.la här, så tror jag inte att de kan tacka nej till uppdraget. Du kan oxå länka till din blogg när de frågar efter mer information. Skadar knappast.

De vill att jag ska ringa dem för att berätta mer. Ska göra det imorgon bitti. Det ska bli mycket intressant att se vad som händer. ** totalvägrar all direkt kontakt med mig just nu... Bloggen innehåller en mycket kort redogörelse av själva händelsen. Har en något längre nerskriven också, som de kan få.

28 juni 2010, 20:45
Medlem
Sanning har spridits i alla de 6 forum som jag länkar till i min blogg. 1 av dessa (moderskeppet) har bannat mig och censurerat infon omedelbart, medan ett annat (aspergerforum) censurerat först efter ett tag, som bekant. I Övriga fyra forum finns info ännu kvar.

29 juni 2010, 13:16
Medlem
** har blivit bannad från ett annat forum i samband med att jag avslöjat hennes svineri. Det är moderskeppet.net det handlar om. Jag blev också bannad och all info censurerad. Men jag är nöjd. Synd att inte aspergerforum gjort så, men å andra sidan är det väl bra att de följer sitt regelverk strikt. ** verkar i alla fall hålla sig borta, vilket är bra. En psykopat har inget på ett aspergerforum att göra.

Jag har även avslöjat hennes svineri på belowsurface.se, där hon valt att inte kommentera frågan.

På attentions forum har jag tyvärr inte väckt nån uppståndelse med avslöjandet, aktiviteten där är rätt låg.

För de intresserade finns en lång tråd om det inträffade på belowsurface. Som nämnts på aspergerforum så finns även en tråd på flashback.

Jag har beslutat att ta ner min blogg eftersom den tycks tolkas på ett illvilligt sätt av somliga. Den hann få ca 1000 besök.

2 juli 2010, 14:31
Medlem
TÄNKA NYTT vs TÄNK NYTT!

6 augusti 2010, 01:23
Medlem
Jag har försökt ringa med mobilfan för första gången (jag ringer inte så ofta) och det går inte. Undrar om den är saboterad på nåt sätt... Sms går bra, och internet. Men inte telefonsamtal. Teknisk support sa inget som fungerade. Hm.

7 augusti 2010, 17:28
Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.