Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Star Rover skrev:
CodeRedAlert skrev:
Elak, våldsfeministisk härskarbimbo.
Enligt sambon.

...who, me?!


:04:


Är det till att ha haft ett rejält och uppfriskande gräl på hemmaplan, kanske? :02:

Det var nog något tjafs som slutade i sexuellt våld. Jag har märkt genom åren att det är en uppskattad härskarteknik. Efter det är allt förlåtet. :04:

Kvällsform: Helt okej.


20 juli 2014, 22:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Motbevisad igen. Trodde att dagen inte kunde bli bättre.


20 juli 2014, 23:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Star Rover skrev:
CodeRedAlert skrev:
:04:


Är det till att ha haft ett rejält och uppfriskande gräl på hemmaplan, kanske? :02:

Det var nog något tjafs som slutade i sexuellt våld. Jag har märkt genom åren att det är en uppskattad härskarteknik. Efter det är allt förlåtet. :04:

Kvällsform: Helt okej.


Tja, så länge alla inblandade är överens om tagen så kan jag inte komma på några principiella invändningar emot den rollfördelningen... :33: :07:


Återställde bortfallna citattaggar /mod. Zombie


20 juli 2014, 23:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
8-)

Idag höll jag på att smälta bort. Kul att jobba när resten av Sverige ligger på stranden. Men det kanske har sin mening det med.

Iaf. mår jag oförskämt bra trots allt möjligt krångel med t-bana som inte går och stekheta ersättningsbussar mm.


23 juli 2014, 21:58
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bergochdalbana är väl det enda jag kan sammanfatta dagen med.


23 juli 2014, 22:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
8-)

Idag höll jag på att smälta bort. Kul att jobba när resten av Sverige ligger på stranden. Men det kanske har sin mening det med.

Iaf. mår jag oförskämt bra trots allt möjligt krångel med t-bana som inte går och stekheta ersättningsbussar mm.

Va är du i Stockholm just nu? Det är jag med för tillfället :D


23 juli 2014, 23:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
8-)

Idag höll jag på att smälta bort. Kul att jobba när resten av Sverige ligger på stranden. Men det kanske har sin mening det med.

Iaf. mår jag oförskämt bra trots allt möjligt krångel med t-bana som inte går och stekheta ersättningsbussar mm.

Va är du i Stockholm just nu? Det är jag med för tillfället :D


23 juli 2014, 23:57
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är i stort sett alltid i Stockholm. På gott och ont...

Nattformen är lite obestämbar. Det hände för mycket idag. Ska sova snart.


26 juli 2014, 00:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött på sommarvärmen. Ingenting i min kropp funkar som som det ska.


29 juli 2014, 18:15
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Helt helt helt urvriden på energi. Med UVI dessutom.
Men imorgon är jag nog pigg som en galen mört igen.


29 juli 2014, 20:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron