Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
"8, 16, 24, 32, 40, 48, 51". Man får högst ha 50 smilyn i ett inlägg. Snyggt skrivet, Meppe för 1 år sedan. Och för den delen... "Idioten som tappa bort sin hjärncell"... Tror bestämt att jag såg på en viss dokumentär för 1 år sedan. Då betyder det att det imorgon är 1 år sedan jag gick in i filmbutiken 10 minuter före dom skulle stänga. Och i övermorgon måste det vara 1 år sedan jag såg den där filmen.

Undrar hur min franska utvecklats... Knappast lika mycket som polskan. Men jag har ännu min "max en verklighetsbaserad film i veckan" regel. Att juli påminner om januari går förövrigt emot all logik. Det är ju i maj som jag borde ha loggat ut från youtube. Vänta lite nu... Så gpå film igår. En vecka senare är den 16 juli. Av alla datum landar jag på den 16 juli. Det är ironi på så hög nivå att jag inte kan strunta i det. Såg ju på film den dagen i juli 2012. Sen beställde jag en bok. Den kom fram den 24 juli, vilket jag informerade alla som orkade lyssna om. Nu har jag visserligen redan boken (och borde ha gjort något med sidan 491 under majkaoset).

Men nej, såklart jag inte kunde tänka så långt. Istället skulle jag gå och kalla 11 ett magiskt tal. Just lyckat. Och för den delen så bojkottar jag Iron Sky.

10 juli 2014, 11:38
Medlem
Datumen i första stycket är nu bekräftade. Läste mitt arkiv.

10 juli 2014, 11:45
Medlem
Blågrönt och jag förstår polska. Igen. Inte lika överraskande som franskan i april 2013.

Run and read. Det var ju väldigt effektivt. Skulle protestera mot ordet, men jag brukar ju själv använda det. Nästa gång ska jag tänka innan jag bläddrar. Har tydligen något emot den där delen som består av att tänka. Från ena sidan till andra. Blågrönt.

13 juli 2014, 11:53
Medlem
Tanken har slagit mig men jag väljer att avstå.

13 juli 2014, 18:37
Medlem
...!

Jag skrev om Wall street journal den 14 juli 2010 och aftonbladet var inte totalt värdelöst.

Inte för att jag är känd för ett gott minne, men det där tar ju priset. Den 16 juli leta jag högt och lågt efter hänvisningar någonstans. Det var till WSJ jag ville, av samma anledning som aftonbladet nämnt dom.

15 juli 2014, 18:10
Medlem
Och jag gjorde det den 15 juli också!

Alltså, jag vet att jag har ett guldfiskminne, men det här tar ju priset...

15 juli 2014, 18:12
Medlem
Jag finns här, inte där. Det är så.

15 juli 2014, 21:17
Medlem
HUR kan jag yra på och leka med sökare i 2 dagar och sedan glömma vad jag skrivit i dom till nästa kväll och ge mig ut på jakt efter någon sida som kan hänvisa mig till WSJ? För det var vad jag gjorde den 16e... Strunt i att jag klassa aftonbladet som värdelöst den kvällen, jag bläddra snabbt och missa antagligen texten (inte den smartaste idén). Det jag inte begriper är hur det gick till. Jag hade varit rastlös i ½ månad, jag begriper inte ens varför jag lekte med aftonbladets sökare...

Och för den delen, vad är det med juli under jämna år det här decenniet? Igår hade jag tänkt skriva ett meddelande här, men jag blev upptagen på FL (inte Florida) för första gången på över 3 månader.

15 juli 2014, 21:24
Medlem
Skit under naglarna.

15 juli 2014, 22:18
Medlem
Då skriver man lite nonsens

15 juli 2014, 23:19
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 313  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.