Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hur som helst har jag fått förklarat för mig att blixtnedslag frigör negativa joner och att man blir trött och orkeslös om man har ett överskott på positiva joner. Jag har ingen aning om huruvida det är sant eller ej, men det skulle onekligen förklara en hel del. Vidare påstods att vatten, särskilt havsvatten, barrskog, ormbunkar och ampelliljor frigör negativa joner. För den händelse att det stämmer har jag nu köpt in ormbunkar. Jag behövde ändå nya krukväxter, och det blev riktigt hemtrevligt.


27 juni 2014, 21:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag VAhahahahaANN!!
Vann.

Tackar och niger.

Förutom det har det varit en helvetesdag på jobbet. Men nu är jag ledig en vecka igen. LEEEEEEEEDIHIHIHIG.

Typ?


30 juni 2014, 23:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner mig väldigt mänsklig.


1 juli 2014, 00:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Meppe skrev:
Jag känner mig väldigt mänsklig.


Drt glädjer mig, Meppe! :-) Låt ingen jävel sätta sig på dig och ta sig rätten att definiera vad du är!


1 juli 2014, 04:03
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Segstartad idag. Har fortfarande inte klätt på mig, men nu puttrar iaf en soppa på plattan med diverse grönsaker och rotfrukter som skall mixas med creme fraiche. På fyra semesterdagar har jag hunnit med sjukt mycket, trots att jag varit seg i starten var dag. Allt är inte sådant som jag känner mig bekväm med att återge på ett öppet forum, men igår kväll ägnade jag mig åt något så normalt som att efter sol och bad gå ut på lokal och lyssna på jazz live med räkor och vitt vin i solnedgången över Mälaren. Katten har funnit sig väl tillrätta i den pyttelilla ettan jag bor över i. Det är ju tur att katter kan utnyttja utrymmen även på höjden och finna nöje i små skrymslen som en annan inte ens tänker på som utrymme. Dags att mixa soppan nu, tror jag.


6 juli 2014, 16:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lika uppgiven och vissen som vanligt.


6 juli 2014, 17:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Aj då, nallen. Hoppas det ljusnar.


6 juli 2014, 18:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det gör det sällan och aldrig varaktigt.


6 juli 2014, 19:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är inte redo än.


6 juli 2014, 20:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Idag har jag och min älskade fästman vart tillsammans i ett år.
Känns underbart. :08:


7 juli 2014, 14:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron