Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ja, alltså, jag använder den åtminstone när jag skulle ha kunnat skriva samma inlägg själv, eller när jag tycker att någon annan bättre formulerat precis vad jag vill säga. Istället för att formulera om samma sak så plussar jag på att det står för en person till. Om sedan ytterligare en person också skulle vilja säga precis samma sak så kan den fortsätta adderingen, och det är då det blir +2. Du har väl ändå inte blivit uppgraderad till "något slags relation ändå" och varit med en son till BUP?

25 juni 2014, 16:00
Medlem
Incognita skrev:
Ja, alltså, jag använder den åtminstone när jag skulle ha kunnat skriva samma inlägg själv, eller när jag tycker att någon annan bättre formulerat precis vad jag vill säga. Istället för att formulera om samma sak så plussar jag på att det står för en person till. Om sedan ytterligare en person också skulle vilja säga precis samma sak så kan den fortsätta adderingen, och det är då det blir +2. Du har väl ändå inte blivit uppgraderad till "något slags relation ändå" och varit med en son till BUP?

Noterat. Nu grokkar jag och kan fortsätttningsvis använda det systemet mer stringent. :-P Tack för förklaringen! :-)

25 juni 2014, 17:36
Medlem
Idag har jag klippt mig - bokstavligen (locken i pannan har fått sällskap), tvättat och dromeddat.

29 juni 2014, 23:32
Medlem
Försökt skriva. Väldigt måttlig framgång.

30 juni 2014, 00:04
Medlem
Haha, dagen började med att jag fick ett "fotomeddelande" via sms från en icke angiven avsändare:
"Klicka för att se mig." plus en förkortad/obfuskerad länk. De primitivare delarna av min hjärna tänkte "Bewbs!" medan de förnuftigare delarna tänkte "Sure, det kan ni ju glömma att jag klickar på den länken!" och meddelandet raderades omgående. Klassiskt fiske som talar till en förmodat heteromanlig mottagares nyfikenhet/fåfänga.

2 juli 2014, 09:40
Medlem
Idag har jag försökt äta frukost i ultrarapid - vilket var lite påfrestande, men intressant.

2 juli 2014, 13:51
Medlem
Bakat jordgubbsmuffins som en liten överraskning till mannen.
De blev goda och han blev glad. :-)

2 juli 2014, 22:15
Medlem
Idag har jag medvetet låtit bli att nämna ett bakverk vid namn apfelstrudel. I övrigt har jag blivit lite estetiskt betuttad - om så bara för en kort stund -, suttit och läst utomhus precis i gränsen mellan sol och regn (boken fick sig bara några enstaka droppar på sig och själv var jag torr, eftersom jag dessutom satt under något slags tätbarrat träd, medan bilarna på den olyckligt genomskärande vägen bakom mig körde genom hörbart stora vattenpölar), återigen passerat den nedlagda golfbanan och sett en regnbåge.

Schueberird skrev:
Idag har jag försökt äta frukost i ultrarapid - vilket var lite påfrestande, men intressant.

Jag läste just att "ultrarapid", tekniskt sett, inte är detsamma som "slow motion", vilket var jag menade.

2 juli 2014, 23:21
Medlem
Jag glömde nämna att jag även beträtt nylagd och i stigande grad klibbig asfalt - så till den grad att jag så smått började ångra mitt beslut att ta mig förbi avspärrningarna, men det var bara att fortsätta framåt tills jag återigen var på säker mark.

3 juli 2014, 00:02
Medlem
Idag har jag haft en dag som jag önskar hade varit längre.

3 juli 2014, 21:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.