Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa
Hur göra mig av med **s mobilräkningar? 
Författare Meddelande
Medlem
Kan man lita på att du verkligen skickar telefonen?

Det här behöver jag ett svar på snarast.

16 juni 2010, 11:14
Medlem
Så om du lugnar dig en jävla smula och slutar vara så jävla jobbig i ett par dagar så ska du få skiten. Tror du att du kan göra det? Ta bort din jävla signatur, sluta försöka hänga ut mig på ställen, sluta trakassera mina vänner, och lägg ner den här jävla skiten så ska du få elektronikhelvetet.

Du får nog komma med mer specifika krav. Vad är det jag gör som är jobbigt? Jag har bara försökt slippa dina räkningar, det är det som det har handlat om från början. Varför ska jag ändra min signatur? För att folk inte ska kunna få reda på hur du beter dig genom att googla ditt namn? Att du är psykopat måste alla få veta, säger väl sig självt. Annars kan du ju fortsätta manipulera och ljuga.

16 juni 2010, 11:38
Medlem
[Charley] skrev:
Så om du lugnar dig en jävla smula och slutar vara så jävla jobbig i ett par dagar så ska du få skiten. Tror du att du kan göra det? Ta bort din jävla signatur, sluta försöka hänga ut mig på ställen, sluta trakassera mina vänner, och lägg ner den här jävla skiten så ska du få elektronikhelvetet.

Du får nog komma med mer specifika krav. Vad är det jag gör som är jobbigt? Jag har bara försökt slippa dina räkningar, det är det som det har handlat om från början. Varför ska jag ändra min signatur? För att folk inte ska kunna få reda på hur du beter dig genom att googla ditt namn? Att du är psykopat måste alla få veta, säger väl sig självt. Annars kan du ju fortsätta manipulera och ljuga.

Ge henne en chans nu när hon sagt sig vara villig att lämna tillbaka luren.

Ta bort dina signaturer och liknande om henne för att visa att du är villig att komma nån vart i det här.

Jag förstår att det är mycket ont blod åt båda hållen, men ska ni komma nån vart så måste nog båda parter visa lite god vilja.

16 juni 2010, 12:43
Medlem
Yetin skrev:
[Charley] skrev:

Ge henne en chans nu när hon sagt sig vara villig att lämna tillbaka luren.

Ta bort dina signaturer och liknande om henne för att visa att du är villig att komma nån vart i det här.

Jag förstår att det är mycket ont blod åt båda hållen, men ska ni komma nån vart så måste nog båda parter visa lite god vilja.

Ok, jag gör så. Jag skriver inte mer i frågan nu, så hoppas jag C gör som hon skrev...

16 juni 2010, 13:20
Medlem
Skicka mig en adress via pm så postar jag telefonen imorgon, eventuellt ikväll om jag hinner till ett postombud.

Edit: Om du hade läst första meningen i mitt förra inlägg så hade du sett att anledningen till "attityden" mest berodde på att Nordkorea precis förlorat en fotbollsmatch. Jag var arg i flera timmar. Anledningen till att jag inte vill ha mitt namn utlagt på internet på det där viset är väl ganska självklar? Det innebär en säkerhetsrisk, och jag är rädd om min familj. De har utsatts nog i och med det här.

16 juni 2010, 13:33
Medlem
Ännu har inget hänt... Sugis får nog rätt.

25 juni 2010, 06:33
Medlem
Ja, hon har inte hunnit posta den, eller ens tänka på sådant nonsens, för hon måste springa runt och trösta alla som saknar henne, alla som hon nu inte kan ringa till för att vissa personer har sett till så att hon ingen telefon har. Och så måste hon ju binda midsommarkransar.

10-11 dagar för en sådan där leverans. Icke, så dålig har inte posten blivit ännu. Faktiskt är posten en helt okej instans. Visst, de sorterar paket fel ibland, men då brukar de snabbt rätta till det. Oftast samma dag.

25 juni 2010, 16:13
Medlem
Jahapp, det blir väl att återuppta ansträngningarna för att varna allmänheten för psykopaten då.

26 juni 2010, 14:53
Moderator
Snälla Yeti, ta det lugnt med det. Även om det skulle vara så enkelt att hon är psykopat punkt slut, fast jag har väldigt svårt att tro det, så tror jag bara du ställer dig själv i sämre dager med det. Hos alla utom sådana omogna förenklare man kanske inte vill ha för mycket att göra med. Det finns mognare sätt att både söka stöd och varna folk för psykopater (eller strulputtar eller vad man vill).

Vad just den här försummelsen beträffar kan också den ha mer komplicerade förklaringar. Har vi att göra med en person med struligt liv eller inte?

26 juni 2010, 16:16
Medlem

26 juni 2010, 18:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 54 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.