Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det var det. Men jag skulle nog ha satt på mig skorna lite tidigare. Känner mig fortfarande lätt groggy, och det liksom pirrar i fötter och ben. Jag är inte tåöm, har inga problem med att det skulle göra ont eller så, är bara så löjligt intryckskänslig.


15 juni 2014, 16:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Att vara ute grönskan, menade jag alltså. En bra idé för mig att ta efter.


15 juni 2014, 16:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Aha. Trodde du syftade på barfotavandringen specifikt. Jag är en stor anhängare av sådana.


15 juni 2014, 16:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Mår tjyvtjockt just nu. Var sen med att ta antideppet. Utsättningssymptom går inte bra ihop med ljudet och lukterna i tvåttstugan. Uuuääähh!


18 juni 2014, 12:50
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Och inte kunde jag stava heller. :roll:

Jag tror att en havererad tvättmaskins skrammel och gnissel bar skulden för en ganska stor del av mitt mående, har jag kommit på så här i efterhand. Jag kan bli så sjösjuk av ljud. Kombinationen av ljudet, lukterna och den försenade medicinen blev nog för mycket. Särskilt som jag transkriberat en massa två dagar på raken innan och därmed förmodligen redan närmat mig gränsen för hur mycket ljud jag tålde. MÅSTE skaffa hörselskydd.

Nu har jag blivit utlovad gos på midsommar av min förälskelse. :08: Jag lär behöva dela det med en ung carmentyp, men det överlever jag nog, bara jag inte blir utan. Det finns fler att kramas med också, så jag bör nog kunna få min dos av oxytocin. Virtuella kramar till alla som vill ha!


18 juni 2014, 23:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
ABOUT TO EXPLODE!!!!


23 juni 2014, 14:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Äntligen åska! Så underbart att vara i navet av ett hejdundrande och blixtrande åskväder! Så det var där min energi hade tagit vägen?! Välkommen tillbaka!

Jag ryser skönt i hela kroppen. Blev tvungen att öppna dörren till uteplatsen för att släppa in energin.

Jaja, new age flum och dess moster, men jag mår BRA av det, okej? ;)

TJOHOO!!!

Har varit så fullständigt orkeslös och utmattad och energilåg i flera dagar nu, så det var ett mycket välkommet omslag.

Då kanske jag rentav orkar skura golven, bädda rent och handla så att det går att ta emot gäster med krypande bebis imorgon. :)

Kanske till och med orkar vara en inspirerande och rolig mamma, inte bara en förstående och klok men ständigt utmattad en? :)

Det borde åska oftare.


27 juni 2014, 14:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Äntligen åska! Så underbart att vara i navet av ett hejdundrande och blixtrande åskväder! Så det var där min energi hade tagit vägen?! Välkommen tillbaka!

Jag ryser skönt i hela kroppen. Blev tvungen att öppna dörren till uteplatsen för att släppa in energin.

Jaja, new age flum och dess moster, men jag mår BRA av det, okej? ;)

TJOHOO!!!

Har varit så fullständigt orkeslös och utmattad och energilåg i flera dagar nu, så det var ett mycket välkommet omslag.

Då kanske jag rentav orkar skura golven, bädda rent och handla så att det går att ta emot gäster med krypande bebis imorgon. :)

Kanske till och med orkar vara en inspirerande och rolig mamma, inte bara en förstående och klok men ständigt utmattad en? :)

Det borde åska oftare.


Det kanske det gör också. Enligt ryktet (väderleksprognoserna) ska det tydligen bli mycket regn och jävelskap i helgen. Förhoppningsvis då i kombination med rejäla åskoväder lokal och regionalt där du bor, Inco! :08:


27 juni 2014, 18:22
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Nu skäms jag lite, för tydligen har åskan slagit ner så att folk har blivit allvarligt skadade... :19:


27 juni 2014, 21:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Nu skäms jag lite, för tydligen har åskan slagit ner så att folk har blivit allvarligt skadade... :19:


Ojdå! :cry: Jag förstår att du blir ledsen å de stackars skadade människornas vägnar.... Särskilt med tanke på att åskovädret fick dig att må så bra. Betänk dock att det inte gärna kan vara ditt fel att blinda naturkrafter slår som de gör. *tröstakram*


27 juni 2014, 21:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron