Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Lyssna på lite speedcore! Det hjälper kanske inte, men efter det så vet du i alla fall att du inte är ensam om att vara galen.

What is speedcore:

Mera mera mera:

Ni vill ha mer - jag ger er mer:

22 juni 2010, 16:57
Medlem
Idag hallucinerade jag, det vill säga jag såg saker som torde vara väldigt osannolika om de inträffade på riktigt.

22 juni 2010, 19:05
Medlem
Men vad snäll du är Schueberird!
Nu känner jag mig något mindre galen i jämförelse med den där motorsågsmusiken.
Informativ video, den första. Det känns lite konstigt i huvudet efter genomlyssningen...pirrigt som om någon hällt en liter sockerdricka rakt i hjärnan på mig.

Vad var det för osannolika saker du såg?

22 juni 2010, 19:28
Medlem
Jag lyssnade på speedcore en hel kväll en kväll och jag kände mig också lite konstig efteråt - kanske att det faktiskt var sockerdricka som hade läckt in. I vanlig fall brukar jag nöja mig med breakcore, som går mycket långsammare (och är melodiösare och med en mer urskiljbar rytm), men har förmågan att både ge mig energi och att lugna ner mig och få mig fokuserad - det vill säga om jag är rastlös och lättdistraherad kan breakcore få mig fokuserad och om jag är trött och seg kan breakcore få mig pigg och alert. Jag snokade förresten fram videosarna på youtube.

Jag trodde att jag såg en tjej vinka till mig från en förbipasserade buss. Till råga på allt hallucinerade jag tvenne gångor. Jag känner bara två töser i staden och bussgussen hade alldeles för vek benstomme för att det skulle vara någon av dem, så jag måste ha inbillat mig - hon kliade sig väl bara i huvudet eller nå't.

23 juni 2010, 01:39
Medlem
Schueberird skrev:
Jag trodde att jag såg en tjej vinka till mig från en förbipasserade buss. Till råga på allt hallucinerade jag tvenne gångor. Jag känner bara två töser i staden och bussgussen hade alldeles för vek benstomme för att det skulle vara någon av dem, så jag måste ha inbillat mig - hon kliade sig väl bara i huvudet eller nå't.

Det var självklart ingen hallucinos!
Du måste vara inne i en väldigt tilldragande fas. Okända tjejer vinkar från bussar och medforumiter funderar plötsligt på överfallsvåldtäkt när de tänker på dig.

Hur förklarar du det här egentligen?
Var det inte du som inte var så värst intresserad när det kom till sådant?
Det kan handla om en manlig variant av ägglossning.
Helt mot din egen vilja är du föremål för massivt intresse, det kommer dessutom bli värre, tro mig. Det gör det alltid innan det klingar av.
Så nu får du se upp när du vandrar runt i skogarna. Rätt som det är kommer du bli överfallen av hysteriskt skrikande kvinnobataljoner som sliter av dig kläderna och...ja.

Herregud, är du beredd?!

Dagsform: STRÅLANDE! Fräknig och lite matt efter en lång dag. Tror att jag fick till några bra möten med ett par personer under dagen. Så skönt när det händer, jag kanske inte är helt värdelös på det här med kommunikation och social samvaro trots allt.

<3

23 juni 2010, 18:06
Medlem
Hur förklarar du det här egentligen?

Fråga inte mig, fråga kvinnsen 8-)
Mitt (upplevda) ointresse kanske triggar kvinnans jaktinstinkt...

CodeRedAlert skrev:
Var det inte du som inte var så värst intresserad när det kom till sådant?

Jag är inte nödvändigtvis ointresserad - jag kanske inte utsätts för frestelsen tillräckligt ofta bara. Sex är just nu inget mål i sig som jag strävar efter (trots att jag som man förväntas att ständigt göra just det), men om jag var ute bland fina kvinns oftare skulle jag kanske bry mig om sex mer, men om det kan jag bara spekulera.

En annan grej som spelar in är väl att jag inte spelar med i spelet; jag tycker bara att det är irriterande när folk åmar sig och gör sig till i tron att jag är något slags primitivt lättlurat mansdjur helt styrd av mina drifter, som om jag helt saknade förmågan att reflektera över mitt eget och andras beteende.

Att få mig på fall kanske ses som en bedrift bland en del kvinnor, men jag är inte intresserad av att bli någons jakttrofé (tömd och glömd) - eller ännu värre bli lekt med - utan vill (eller tror mig åtminstone vilja) ha ut mer av en relation innan sex kan kännas aktuellt. Fast vem vet; om jag träffar rätt donna (någon som verkligen triggar mig) kanske jag tappar all sans och glömmer allt fint snack om kärlek och känslor, men återigen kan jag bara spekulera.

CodeRedAlert skrev:
Herregud, är du beredd?!

:shock: Jag får ständigt ha med mig både pepparrafräschör och kondomer och så väljer jag ett av dem beroende på vem det är som sliter av mig kläderna. Det gäller bara att jag hinner inspektera damens i fråga företräden innan hon hinner med nå't fuffens.

CodeRedAlert skrev:
Dagsform: STRÅLANDE! Fräknig och lite matt efter en lång dag.

Blir du mer fräknig efter en lång dag?

23 juni 2010, 20:17
Medlem
Hahaha :D
Okej. Bra förklarat.

Jo, efter en lång dag i soooolen blir jag fräknig. Den lilla detaljen föll väl bort.
Jag tål ingen sol egentligen, blir bränd på en gång. Samt fräknig fast mindre nu än förr.
Rödlätta människor ska bo under en ek.

23 juni 2010, 21:08
Medlem
Jag är helt färdig.
Förstår inte varför jag planerar in 1 ledig dag (imorgon) som ej kommer innebära någon vila av uppenbara anledningar och sedan 7 dagars arbete i sträck på tre olika arbetsplatser.

Dessutom verkar inte min sambo fatta hur mycket kraft allt tar ifrån mig.

Så, nu har jag gnällt klart.

24 juni 2010, 17:53
Medlem
Apoteket var stängt. Jag har slut på Xanor Bild. Akutpsyk dårå Bild. Underbart Bild.

25 juni 2010, 16:17
Medlem
Jaha...ja just det. Vad heter jag nu igen, var bor min brevlåda?

Sonata och sova nästa.

30 juni 2010, 23:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.