Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Eliza_Bogart
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Upptäckt att mitt tvättlås tagits bort. Förargat mig över att tvättlåset är borta. Blivit lite småsur när jag fick höra att det inte skulle gå att ringa bovärden förrän kl 13. Ilsket vandrat bort till bovärdens kontor vid 12-tiden bara för att upptäcka att det inte öppnade förrän 13.30 på måndagar. Till slut fått tag på bovärden (via telefon) och fått reda på att jag kommer få tillbaka mitt tvättlås imorgon.
Sen insett att jag inte kommer kunna boka nån passande tvättid denna vecka och fått bestämma med mormor att jag får låna hennes tvättmaskin imorgon.
|
9 juni 2014, 23:23 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
@Sugmundis: Jag rapporterade mig själv. Rätt ska vara rätt ju!!!
Det var verkligen inte meningen att skriva fel.
Från en sak till en annan: Jag försökte köpa en cykel genom Blocket idag - med noll resultat. Folk är som galna efter cyklar just nu.
|
9 juni 2014, 23:28 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Hej förresten! Vill bara säga att jag har läst - du är inte osynlig. Jobbigt med låset! Bra att det fixar sig. ************ Vi är nog lite extra aspiga här ibland när det kommer till social samvaro men ge inte upp. 
|
9 juni 2014, 23:52 |
|
 |
Eliza_Bogart
Medlem
|
Ok, ja kanske spammat lite väl mycket Känner mig så ensam emellanåt dock. Är en såndär konstig aspie som inte alls älskar ensamheten.
|
10 juni 2014, 00:31 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Du har inte alls spammat lite väl mycket, Eliza! Det är mycket välkommet med någon som skriver. Vi är väl bara inte så där jättebra på att ge respons. Men jag läser allt.
Jag är kluven till ensamheten. Jag behöver den men kan känna mig väldigt övergiven i den. Den kan passivisera mig, men jag blir kanske ännu mer passiviserad om jag inte får den alls. Jag antar att jag skulle vilja ha mer kontroll över den, att välja eller välja bort.
|
10 juni 2014, 09:07 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Nja, litegrann har du nog allt spammat, EB: Om du behöver avreagera dig, då kan du göra det i avreageringstråden, och om du vill skriva nonsens, då kan du göra det i nonsenstråden, men det finns ingen anledning att avreagera sig i båda trådarna, som du har gjort. Vi överlever emellertid säkert - troligen. 
|
10 juni 2014, 13:07 |
|
 |
Eliza_Bogart
Medlem
|
Jag är lite sådär, lite överallt.
|
10 juni 2014, 13:45 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Dina meddelanden är iallafall om acceptabla ämnen...
|
10 juni 2014, 14:26 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Spamma mer, säger jag. För det brukar jag själv göra. 
|
10 juni 2014, 15:16 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag bland annat torkat bort fingeravtryck från mitt innertak - because, you know, reasons.
|
10 juni 2014, 16:22 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|