| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 

| Författare | Meddelande |  
			| animal F.d. exec 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande2010-06-18Idag så hade jag lite ont om tid igen. Alla CT:s var upptagna så jag körde löpband -- jag sprang (för första gången) i princip oavbrutet i 30 minuter med en genomsnittshastighet på 9,4 km/h.

|  
			| 18 juni 2010, 23:59 |  |  
		|  |  
			| animal F.d. exec 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande2010-06-19Idag så tränade jag i 60 minuter på Friskis & Svettis Farstas crosstrainer på level 10. Jag brände 850 kalorier och tillryggalade 9,0 km.

|  
			| 19 juni 2010, 21:00 |  |  
		|  |  
			| moggy Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandeTräning idag.
 52 min CT, 1009 kcal
 1h styrketräning.
 16 min cykel.

Tvärslut.

|  
			| 21 juni 2010, 20:03 |  |  
		|  |  
			| animal F.d. exec 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande2010-06-21Idag så tränade jag inte så länge, 17 minuter bara (p.g.a. tidsbrist), men jag körde på i högt tempo och brände 350 kalorier på Friskis & Svettis Ringens CT.

|  
			| 21 juni 2010, 20:58 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandeJa...hej! *backar ut ur tråden*

|  
			| 22 juni 2010, 16:15 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandeFaktiskt har jag promenerat en del idag.Sedan låg jag på gräsmattan och flexade rumpmusklerna - det räknas.

|  
			| 23 juni 2010, 18:08 |  |  
		|  |  
			| moggy Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hä�obefräm�ndeTränat idag.
 52 min CT, 1014 kcal.
 70 min stryka
 10 min cykel

Kom hem, en kompis frå�r om jag vill ut p en promenad. Vi gick en mil, sen blev det någ� öl �

|  
			| 23 juni 2010, 22:45 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandePromenad från jobbet. 

|  
			| 24 juni 2010, 17:42 |  |  
		|  |  
			| CodeRedAlert Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandeSamma som ovan. 

|  
			| 26 juni 2010, 22:00 |  |  
		|  |  
			| Schueberird Medlem 
                				   |   Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjandeHaha, det skulle jag ha velat se... Själv rullade jag iväg till grannbyn med en genomsnittshastighet på 19 km/h.

|  
			| 28 juni 2010, 00:09 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |