Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det var ju det jag skrev först. :P

Jag kan väl inte hjälpa att jag är en passionerad kvinna. ;)


Hitler kunde inte heller hjälpa att han var så passionerad och se hur det slutade. :04:

Jag tror att vi behöver en trollsmiley... :01:


16 maj 2014, 18:22
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
"Manipulera" skrev jag förresten inget om; det var det du som skrev: Känner du dig som en manipulatör? :P

Haha, näe. Leker du schablonbildsterapeut på pin kiv nu? :10: ;) Nå, det var ju skönt att det inte var det du menade med att "få dem" till något. :)

EDIT: Haha! Trollbenägen idag?


16 maj 2014, 18:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vet inte ifall min otålighet märkts, men även om jag måste vänta till måndag innan jag kan se den så börjar jag komma i form igen. Och den här gången hoppas jag att ingen påminner mig om att såna som jag inte förtjänar att kunna skriva positiva meddelanden i en tråd som denna.


16 maj 2014, 18:30
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag blir bara glad för din skull när du delar med dig av glada nyheter, Meppe. :)

Börjar också komma i form igen efter en lång svacka.


16 maj 2014, 18:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är iallafall någon då.

Var inför ett moment 22. Klagar jag har jag hang-ups och får veta att jag inte är den enda med problem, visar jag tecken på att vara på gott humör ska det dras ner.


16 maj 2014, 18:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Usch då! Jobbiga människor!


16 maj 2014, 19:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Och nu kan jag inte avgöra om jag vill vara en del av communityn...

Innan någon får för sig något, nej, jag är inte sur på någon här.


16 maj 2014, 19:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Varm. Det är väl fan att sommaren inte ens har börjat när det blir för varmt för mig. Visst det blir lite bättre när man får acklimatisera sig lite, men ändå. Det borde vara 18 grader året runt, dag och natt.

Skittrött är jag också, sov bara lite över tio timmar inatt och sen ytterligare fyra på eftermiddagen.


17 maj 2014, 17:30
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Knggnnhhts.
:21:


18 maj 2014, 22:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det här börjar bli löjligt.

Nu vägrade dom överföra min VHS till DVD eftersom det ännu är copyright på den. Det kommer det att vara i ungefär 4 decennier. Försökte förklara mig (hela det där "inte tillgänglig på DVD") och försökte köpa teknik av dom, men nej. Alltså, jag har en jävligt bra orsak att vilja ha den där dokumentären i ett sebart format 6 juni. Hastigt får man väl ta in på något hotell där dom ännu har VHS-spelare...

Dessutom har jag den där lilla detaljen med att den är från USA eftersom den inte fanns i hela Europa som jag måste uppmärksamma...


19 maj 2014, 10:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron