Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Sov just i 2½ timme. Kanske orkar gå ut med mina turister när jag vaknat.

30 april 2014, 10:55
Medlem
Undrat sen när min hjärna tycker att sport är viktigt.

30 april 2014, 19:24
Medlem
Vad för sport, Meppe?

Förutom jobb så har jag sysslat med shopping idag.
Mötte äldsta dottern i stan (hon kom iklädd jeansshorts och en tunn jacka som slutade straxt under shortsen så det såg ut som att hon gick runt utan byxor...tydligen behöver hon övervakning vid påklädningen fortfarande och jag åker långt före henne på morgnarna - ett dilemma) och så köpte vi bra träningsskor till oss båda, samt ett par tights till henne eftersom hon frös. Och lite annat jox.

2 maj 2014, 22:42
Medlem
Fotboll

3 maj 2014, 01:02
Medlem
Packat ner böcker. Jag köpte 10 flyttkartonger igår och det verkar som att böckerna, pärmarna och tidsskrifterna kommer fylla upp dem. Detta trots att jag forslat undan flera kartonger till i förebyggande syfte, för att det inte skulle bli så mycket kvar. Tur jag har kastat bort så mycket skrot i varje fall. Har ytterligare lite skrot som kan slängas så jag slipper packa ner det också.

3 maj 2014, 08:39
Medlem
Meppe skrev:
Fotboll

Aha.

Fotboll har jag svårt att fastna i, planen är så enorm och det tar evigheter för spelarna att röra sig över den, så det känns som en seg sport.
Ishockey är mer spännande eftersom det går snabbare isf. men nu var det länge sedan som jag tittade på någondera.

Idag har jag haft sovmogon varefter vi åt frukost.
En spännande och innovativ start på dagen...följ den rafflande fortsättningen. :10:

3 maj 2014, 11:51
Medlem
Försökt lära mig att det är lördag. Det framstår som ett hopplöst projekt.

3 maj 2014, 13:07
Medlem
Och jag menade inte att jag ser på fotboll, jag menade att min hjärna plötsligt klassade det som en enorm prestation att sparka in en läderboll i ett nät.

3 maj 2014, 13:08
Medlem
Tidigt imorse garnerade jag en kranbil lite extra. Lite senare idag ska den fotograferas och sedan plockas isär och sorteras.

3 maj 2014, 15:09
Medlem
Kom på att mitt favoritspel Tiberian Sun från 1999 fått två uppföljare. Laddade ner den första. Bra spel men det visuella och handlingen var tråkig. Jag ville ha mer av världens undergång som var nära förestående i förra spelet. Världen såg mer förstörd ut i Tiberian Sun.

3 maj 2014, 20:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.