Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Sen när har dom skog i Starling City?! För den delen hatar jag skog.


24 april 2014, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag har aldrig tänkt på det förut, men idag insåg jag att jag faktiskt inte är särskilt lik Jimi Hendrix. Att medvetet välja att svälta ihjäl är ganska svårt. Man går och lägger sig en stund i väntan på bättre tider. Till slut går man upp och trycker i sig några mackor. Jimi Hendrix drar ett sista riff. Gitarren brinner och någon grillar en bratwurst i lågorna. Middagsmaten möglar i kylskåpet. Ljuset på scenen släcks. Kablarna klipps av. Ingen vet vad som händer när Jimi Hendrix går av scenen.


27 april 2014, 22:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Imorgon kommer Schueberird svara på alla frågor som ställs till honom personligen, så passa på; i övermorgon är det för sent. Alltså: Om det är något ni länge undrat över, undrat över en kort tid eller inte undrat över alls, men inte vågat fråga, då kan ni fråga om det imorgon. Han lovar att svara på alla frågor efter bästa förmåga.

Jag skulle vilja ha svar på följande fråga:
Varför har du gnällt så mycket på sistone?


29 april 2014, 15:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Varför har du gnällt så mycket på sistone?

Because; life sucks and then you die.


29 april 2014, 17:26
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Insåg en sak. Trötthet = Red kryptonite. Bara att börja städa upp min soppa...


30 april 2014, 11:20
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och jag måste ju installera något trötthetslås på datorn...


30 april 2014, 11:23
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Nästa trådstart:
"Vad av det du tänker göra imorgon hade du egentligen tänkt göra i förrgår?"


30 april 2014, 18:39
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Nästa trådstart:
"Vad av det du tänker göra imorgon hade du egentligen tänkt göra i förrgår?"

Jag kan svara redan nu: ta itu med deklarationen och betala räkningarna (om jag inte lyckas ta itu med räkningarna idag), och säkert en hel del annat som jag just nu förtränger.


30 april 2014, 18:44
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Just deklarera var något som jag länge egentligen tänkte göra i förrgår, men nu har förrgår äntligen hunnit ikapp mig - eller om det var tvärtom.

Karls kaviar passar troligen inte så bra ihop med spaghetti och köttfärssås. Dessvärre hann jag aldrig testa innan jag upptäckte vad jag var på väg att göra, så egentligen vet jag inte om det passar eller inte.


30 april 2014, 18:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och ifall jag är offline i ett par dagar beror det på tekniska problem.


30 april 2014, 21:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron